شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در قم برگزار می‌شود

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم گفت: راهپیمایی با عنوان دفاع از کودکان غزه ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه از میدان فلسطین آغاز و از مسیر بلوار نیایش، میدان جانبازان و خیابان شهدا به سمت حرم مطهر (صحن امام رضا علیه‌السلام) خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام ذاکری عصر امروز در جمع نمایندگان دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از تلاش صورت گرفته در برپایی مراسم باشکوه یوم الله ۱۳ آبان در شهر مقدس قم قدردانی و با اشاره به برگزاری راهپیمایی در تعداد زیادی از شهرها و روستاهای کشور این اقدام را قابل تحسین و کم نظیر برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم با اشاره به برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات عمومی و صنفی مختلف از روز ۱۵ مهرماه (آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون در حمایت و گرامیداشت شهدای غزه افزود: به طور میانگین هر روز در شهر قم برنامه‌ای به عنوان حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین از طرف اقشار مختلف، اصناف و دستگاهها و مراکز مختلف برگزار شده است و هنوز هم مطالبات مردمی برای برپایی اجتماعات بزرگ و عمومی وجود دارد.

وی با اشاره به تصمیم ستاد قدس و انتفاضه و اتفاق‌نظر بر برپایی راهپیمایی در سراسر کشور تصریح کرد: ان‌شاءالله در شهر مقدس قم نیز راهپیمایی با عنوان دفاع از کودکان غزه در ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۲۷ آبان ماه از میدان فلسطین (جنب مصلی قدس) آغاز و از مسیر بلوار نیایش – میدان جانبازان – خیابان شهدا به سمت حرم مطهر (صحن امام رضا علیه‌السلام) خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم خاطرنشان کرد: همچنین در راستای حمایت از مظلومان غزه مراسمی در شب جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها با برنامه محوری دعا و توسل و یادبود شهدای غزه با مداحی آقای مطیعی و در جمعه نیز یادواره شهدای استان در گلزار شهدای علی بن جعفرعلیه‌السلام برگزار می گردد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha