پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ماهنشان گفت: شهرستان ماهنشان از مشوقات مناطق محروم و کم برخوردار بهره‌مند نیست و پزشکان و پرستاران و کادر درمان با افرادی که در مرکز استان کار می‌کنند مساوی هستند.

به گزارش حبرگزاری حوزه از زنجان حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری، امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، به دیدار رهبر انقلاب با فقها و حقوقدانان شورای نگهبان و تاکید ایشان بر اینکه زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفند ماه وظیفه همگانی است، اشاره و اظهار کرد: همه اعضای شورای نگهبان و تمام دست‌اندرکاران جامعه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کنند و از ایجاد جوی که باعث کاهش حضور مردم شود باید پرهیز شود.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه بعد از ۴۰ روز قطعنامه‌ای در شورای امنیت تصویب شد که در آن وقفه بشردوستانه در جنگ بین غزه و رژیم صهیونیستی را ملزم کردند، افزود: این قطعنامه پیروزی سیاسی برای جبهه مقاومت و یک شکست برای آمریکا است که در آن برخلاف قطعنامه‌های گذشته که با وتو امریکا روبه‌رو می‌شد ولی فضای حاکم بر جهان و افکار عمومی اجازه نداد که آمریکا آن را وتو کند.

وی تصریح کرد: حوادث اخیر غزه در عین اینکه فاجعه بزرگ است غمناک‌ترین مسئله برای ما مسلمانان و بلکه برای هر کسی که عواطف انسانی دارد کمر شکن بود و یک توهمی بزرگ برای رژیم جنایتکار صهیونیستی است و این است که مدیریت غزه را به دست خواهند گرفت و حماس را از بین خواهند برد اما واقعیت‌های زیادی وجود دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه ماجرای غزه باعث بیداری و آگاهی عظیمی در ملت‌های اسلامی شد و میزان وابستگی و عدم وابستگی حکومت‌های کشورها را به آمریکا و اسرائیل نمایان کرد، ادامه داد: این وقایع پرده از چهره خشن و خونریز و کینه‌ای اروپا و آمریکا برداشت آنها تمام قد در کنار اسرائیل ایستادند چرا که همه جنایات ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی بر عهده انگلیس است که با بیانیه بالفور رژیم جعلی به نام اسرائیل درست کردند.

امام جمعه ماهنشان با تاکید بر لزوم اتحاد مسلمین و تبدیل شدن کشورهای مسلمان به یک ابر قدرت اسلامی افزود: جنایت فقط در فلسطین نخواهد ماند اگر متحد بشویم و تبدیل به ابرقدرت شویم کسی جرات چنین جنایتی را نخواهد داشت و ما از جامعه جهانی می‌خواهیم که اسرائیل را به عنوان جنایتکار جنگی اعلام و محاکمه کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان ماهنشان از مشوقات مناطق محروم و کم برخوردار بهره‌مند نیست و پزشکان و پرستاران و کادر درمان با افرادی که در مرکز استان کار می‌کنند مساوی هستند، ادامه داد: من از مسؤولین استانی و شهرستانی و نماینده مجلس درخواست دارم تا به این موضوع رسیدگی شود تا در حق پرستاران و پزشکان و کادر درمان همچنین مردم محروم و کم برخوردار شهرستان جفا نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha