پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: اسرائیل رفتنی و نابودشدنی است و در آینده اسمی از این رژیم جعلی باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، امروز در تجمع ضد صهیونیستی مردم خرم آباد و محکومیت جنایات اسرائیل در نوار غزه که در مصلای الغدیر شهرستان برگزار شد با محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: جنایات بی رحمانه این رژیم جعلی موجب خفت و خواری روزافزون او در نزد مردم آزاده جهان شده است.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین ستودنی است، اظهار کرد: صبر و مقاومت امروز مردم فلسطین در امتداد مکتب عاشورا و به تاسی از قیام امام حسین(ع)است.

استاندار لرستان با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین و غزه مردمی بی گناه و مظلوم هستند، خاطرنشان کرد: این مردم بی گناه در مقابل حملات دیوانه وار اسرائیل ایستاده و مقاومت می کنند.

زیویار با بیان اینکه صهیونیست ها مشتی درنده خوی ظالم هستند که مردم فلسطین را قتل عام می کنند، خاطر نشان کرد: بدون شک در آینده اسمی از آنها نخواهد بود و فلسطین با افتخار ماندنی است.

وی در پایان با اشاره با اینکه مردم آزاده جهان از جنایات اسرائیل در غزه به ستوه آمده اند، گفت: مردم آزاده و مسلمان تا پای جان از آرمان های اسلام و قرآن دفاع خواهند کرد و همواره حامی مظلومان و بی گناه جهان خواهند بود و تا آزادی قدس شریف این حمایت مردم از ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha