پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
قیام ایرانی‌ها در حمایت از کودکان مظلوم غزه

مردم سراسر ایران اسلامی با حضور در خیابان‌های شهرها و اعلام حمایت از کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سلام بر غزه خونین که امروز همان کربلاست؛ سلام بر کودکان ارباً اربای غزه و مادران در خاک و خون خفته؛ غزه مظلوم و بی دفاع امروز به آیینه‌ای بدل شده تا چهره کریه حقوق بشر آمریکایی را نمایان کند. جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، شهدای غزه و زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه قطعه شده موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته است؛ امروز انزجار وجدان‌های بیدار از رژیم کودک‌کش از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپایی و حتی آمریکا را در نوردیده و گویی پیش بینی رهبر معظم انقلاب از تاریخ انقضای این رژیم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

راهپیمایی مردم قم در حمایت از کودکان مظلوم غزه + فیلم و تصاویر

مردم ایران اسلامی در سراسر کشور در محکومیت «کودک‌کشی»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه از ساعت ۱۵ عصر امروز (شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲) با حضور در راهپیمایی باشکوه حمایت خود را از کودکان مظلوم اعلام کردند ‌و ضمن اظهار همدردی با مادران شهدای غزه، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و مجامع بین المللی را محکوم کردند و از مجامع جهانی خواستار قطع آدم کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شدند.

تهرانی‌ها هم با حضور در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب و سردادن شعارهای «یا ایها المسلمون، غزه شده غرق خون»، «پیروزی با حماس است، اسرائیل در هراس است»، «مرگ بر اسرائیل، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «فلسطین، فلسطین، عامل اتحاد است»، «نصر من الله و فتح قریب» و ... به حمایت از مظلومان غزه قیام کردند.

راهپیمایی مردم مومن و انقلابی قم هم در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و با شعار « همه می آییم» از میدان فلسطین (جنب مصلی قدس) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز شد.

 راهپیمایان از میدان جانبازان - خیابان شهداء - خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در حال حرکت هستند و اجتماع پرشور آنان در صحن امام رضا علیه السلام حرم کریمه اهل بیت با سخنرانی سردار شریف سخنگوی سپاه و رئیس ستاد انتفاضه و قدس سخنران پایانی این اجتماع خواهد بود.

در این اجتماع عظیم همه اقشار مختلف مردم ولایی قم از جمله علما، طلاب و اساتید حوزه علمیه قم اعم از خواهران و برادران حضور دارند.

حضور دانش آموزان، دانشجویان و طلاب جوان در راهپیمایی امروز سراسر ایران اسلامی بسیار چشمگیر است و بسیاری از خانواده ها هم به همراه کودکان خود به راهپیمایی آمده اند.

تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در دستان راهپیمایان است.

حاضران در راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز با پرچم «حریفت منم» به میدان انقلاب آمده‌اند.

سردار سلامی: رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند روی آرامش و امنیت را ببیند

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در تجمع مردم تهران در میدان انقلاب، گفت: آنچه در غافلگیری طوفان الاقصی رخ داد بازتابی بود از جنایت‌های دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و رژیم صهیونیستی بر ملتی که ۷۵ سال است از سرزمینشان بیرون رانده شده‌اند.

وی اعلام کرد: طوفان‌الاقصی نشان داد فاصلۀ جغرافیایی فروپاشی رژیم تا شرایط عادی فقط ۸۰ کیلومتر است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: فاصلۀ زمانی از آغاز یک عملیات بزرگ مثلِ بیت‌المقدسِ ما در دفاع مقدس فقط ۴۸ ساعت است. از شمال ۱۲۰ کیلومتر، از جنوب ۸۰ کیلومتر و از شرق کمتر از ۶۰ کیلومتر فاصله است تا یک طوفان دیگر این رژیم را متلاشی کند.

وی تصریح کرد: هیچ‌یک از اقدامات آمریکا مانعی برای فروپاشی رژیم صهیونیستی نخواهد بود و ۲۵ سالی که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کرده بودند فوری‌تر درحال از راه رسیدن است.

سردار سلامی با تاکید بر این که طوفان‌الاقصی نشان داد که کمک کشورهای خارجی نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی نجات دهند، اظهار کرد: قبل از اینکه آمریکایی‌ها از راه برسند مسلمانان می‌توانند طومار این رژیم را درهم بپیچند.

اعتراف وزیر امورخارجه آمریکا به فروپاشی رژیم صهیونیستی

به گفته فرمانده کل سپاه پاسداران، وزیر خارجه آمریکا ۲-۳ هفته پیش به برخی مقامات کشورها گفت وقتی بعد از طوفان‌الاقصی به تل‌آویو رسیدیم همه‌چیز فروپاشیده بود

سردار سلامی اظهار کرد: نیروهای سنتکام ابتدا از ترس در مصر مستقر شدند و سپس به سرزمین‌های اشغالی رفتند تا مدیریت جنگ علیه کودکان و نوزادان غزه را برعهده بگیرند. این نشان می‌دهد فروپاشی رژیم کار سختی نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند روی آرامش و امنیت را ببیند و از امروز به بعد اضطراب جزءلاینفک زندگی صهیونیست‌هاست.

انتقام تاریخ انقضاء ندارد

به گفته سردار سلامی، آمریکا و اسرائیل با کشتن نوزادان ادعای پیروزی می‌کنند و افتخارشان آن است که کودکان و نوزادان را می‌کشند؛ این بزرگترین خفت و خواری برای آن‌هاست.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: صهیونیست‌ها بدانند انتقام مسلمانان از ظالمان تاریخ انقضاء ندارد و این یک داستان دامنه‌دار است.

رژیم غاصب صهیونیستی با حملات وحشیانه خود موجب شهادت بیش از ۱۲ هزار نفر از مظلومان بی دفاع غزه شده است که ۴۷۱۰ نفر از شهدا کودک هستند و تصاویر منتشر شده از این جنایات موجب شده تا بسیاری از مردم دنیا نسبت به جنایات وحشیانه صهیونیست ها خشمگین شوند و اعتراض کنند.

قیام ایرانی‌ها در حمایت از کودکان مظلوم غزه + فیلم و عکس

انتهای پیام

گزارش: علی علیزاده

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha