یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
ساوه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) ساوه گفت: مزین شدن روز پرستار به نام نامی حضرت زینب(س)، بزرگ پرستار و سفیر کربلا، اهمیت و ارزش کار پرستاران را دو چندان می‌کند و نشان دهنده جایگاه والا و ارزشمند شغل پرستاری، این شغل شریف است که صبر از شاخصه‌های مهم آن می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به‌مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت مقام پرستار، مدیر و معاونین و فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه امروز با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه(س) این شهرستان، ضمن تبریک و گرامی داشت این روز و مقام پرستاران، از آنها تقدیر کردند.

خانم اعظم سادات رضوانی مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) ساوه ضمن تبریک این روز اظهار داشت: مزین شدن روز پرستار به نام نامی حضرت زینب(س)، بزرگ پرستار و سفیر کربلا، اهمیت و ارزش کار پرستاران را دو چندان می‌کند و نشان دهنده جایگاه والا و ارزشمند شغل پرستاری، این شغل شریف است که صبر از شاخصه‌های مهم آن می‌باشد.

وی با اشاره به سختی و استرس این حرفه، خاطرنشان کرد: حرفه شما مدافعان خط مقدم سلامت صبر و تحمل بسیار می‌طلبد، تا شما سفید پوشان با چهره مهربانتان آرام بخش دل دردمند بیماران باشید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha