شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت‌الاسلام خالصی

حوزه/ حجت الاسلام خالصی با بیان اینکه زندگی حضرت زینب(س) این بانو صبور و با استقامت سراسر درس است، گفت: واقعه عاشورا با تحمل رنج‌ها، مشقت و روشنگری‌ها در طول تاریخ با نام ایشان رقم خورده است.

حجت الاسلام موسی خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: در هر جامعه‌ای زنان برای مسیر زندگی شخصی و خانوادگی الگوی رفتاری و تربیتی را برای خود ترسیم می‌کنند.

وی افزود: در جامعه اسلامی یکی از بهترین الگوها برای زنان، حضرت زینب(س) هستند و زنان از شخصیت این بانوی اسلام باید در زندگی بهره ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس، به‌زندگی حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: بانوان جامعه اسلامی برای داشتن یک زندگی سالم و با سعادت، باید با ابعاد مختلف زندگی این بانوی بزرگ اسلام آشنا شوند.

حجت الاسلام خالصی با بیان اینکه زندگی این بانو صبور و با استقامت سراسر درس است، عنوان کرد : واقعه عاشورا با تحمل رنج‌ها، مشقت و روشنگری‌ها در طول تاریخ با نام ایشان رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) نشان دادند که زن هم تاریخ ساز است و هم می‌تواند جریان سازی نهضتی عظیم را بر عهده بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس یادآور شد: خانواده معظم شهدا جلوه‌ای از صبر حضرت زینب(س) هستند که با تأسی از آن حضرت در برابر مشکلات صبور می‌باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha