شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سید ضیاء الدین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور گفت: عزت و استقلال امروز کشور در گرو قطع رشته وابستگی ها به بیگانگان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، در همایش هم اندیشی مدیران ارشد اتکا و روسا و مدیران مالی فروشگاه های زنجیره ای، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های کارکنان اتکا خصوصا شرکت فروشگاه ها گفت: امروزه سازمان اتکا حقیقتا به عنوان یک سازمان پیشرو است که می تواند تحولی بزرگ در مجموعه خود به وجود آورد .

وی افزود: اتکا همچنین سازمانی است که با مجموعه تولیدات خود توانسته است هم از نظر کمی و هم کیفی رشد قابل توجهی داشته باشد که منجر به انتخاب این سازمان در اشراف فرماندهی معظم کل قوا شد و موجبات رضایت مقام معظم رهبری را فراهم آورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سوال که تفاوت کار اقتصادی و مدیریت فروشگاهی ما با سایر حوزه های اقتصادی و فروشگاهی دیگر در چیست عنوان داشت: باید با مدیریت جهادی و روحیه بسیجی کاری کنیم که وابستگی کشور به بیگانگان را به طور کامل قطع کنیم و به استقلال کامل برسیم چرا که عزت و استقلال کشور در گرو این است و امروز در این زمینه مجموعه وزارت دفاع علی الخصوص سازمان اتکا از مجموعه بهترین ها هستند .

وی با اشاره به مظلومیت مردم غزه گفت: کودکان و زنان بیگناه در غزه به جرم اینکه می خواهند در سرزمین خود زندگی کنند زیر بمباران موشک رژیم غاصب قرار گرفته اند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور، به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: طبق فرموده حضرت آیت الله العظمی خامنه ای باید درباره برخی تهدیدات و آسیب هایی که در این حوزه وجود دارد هم اندیشی صورت پذیرد.

وی در پایان از زحمات مدیرعامل و ریاست عقیدتی سیاسی سازمان اتکا و مدیرعامل، معاونین ،روسا و مدیران مالی شرکت فروشگاه ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha