شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ جبری

حوزه/ شیخ عبدالله جبری به همراه شیخ علی دعموش و شخصیت های دیگر در تجمع همبستگی حزب الله که برای محکومیت قتل عام صهیونیست ها علیه کودکان غزه برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش «امت» لبنان به همراه شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله و شخصیت های دیگر در تجمع همبستگی حزب الله که در محوطه مجتمع امام کاظم (ع) در محله ماضی، برای محکومیت قتل عام صهیونیست ها علیه کودکان غزه و حمایت آمریکایی-اروپایی از رژیم اسرائیل برگزار شد، شرکت کردند.

شیخ جبری در این تجمع گفت: تشدید عملیات مقاومت اسلامی در لبنان علیه مواضع دشمن صهیونیستی در امتداد مرز لبنان با فلسطین اشغالی در حال افزایش کیفی است و این همان چیزی است که سید حسن نصرالله در سخنان اخیر خود به آن اشاره کرد. این عملیات ها، حمایت و پشتیبانی از مردم مبارز فلسطین و مقاومت آن است و پاسخ به کشتارهای وحشیانه دشمن با حمایت آمریکا و غرب به شمار می رود.

وی افزود: نه ناوگان آمریکایی و اروپایی و نه مواضع سیاسی حامی رژیم موقت صهیونیستی، بر عرصه مقاومت در جنوب لبنان که مکان‌ها، پادگان‌ها و تجمعات ارتش دشمن صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد، تأثیری نداشت.

دبیرکل جنبش امت از تشدید موضع گیری های یمن در حمایت همه جانبه از غزه و طوفان نظامی و سیاسی آن و گسترش دایره عملیات یمنی ها علیه رژیم صهیونیستی قدر دانی کرد.

وی از عملیات کیفی نیروهای یمنی در توقیف و دستگیری سرنشینان یک کشتی باری اسرائیلی که به سمت رژیم صهیونیستی در حرکت بود، تشکر کرد.

شیخ جبری بیان داشت: موفقیت مقاومت یمن در عمل به وعده خود مبنی بر هدف قرار دادن کشتی های صهیونیستی در دریای سرخ، نبرد طوفان الاقصی را وارد مرحله جدیدی می کند که در آن مقاومت درگیری را به میدان و مکان طبیعی خود باز می گرداند و این دستاورد در سایه پیروزی های پی در پی مقاومت فلسطین در میدان به دست آمده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha