پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ل

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان (عج) به بی‌نتیجه بودن پشتیبانی و حمایت های کشورهای غربی از اسرائیل غاصب اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی دیگر نمی توانند از رژیم صهیونیستی و آینده ای که برای این رژیم رقم خواهد خورد جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان (عج) شامگاه سه شنبه در همایش بزرگ بسیجیان آران و بیدگل در حسینیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان ضمن گرامی داشت شهدای مظلوم غزه و تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پاسدار و هفته بسیج، اظهار داشت: امام راحل با دور اندیشی و آینده نگری ۹ ماه قبل از شروع جنگ تحمیلی مجموعه بسیج را تشکیل دادند چرا که اعتقاد داشتند مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، لذا آنها را در حفظ و حراست از جمهوری اسلامی ایران سهیم کرد.

وی به نقش آفرینی خوب مردم در پیروزی انقلاب و تثبیت نظام، مبارزه با گروهک ها، سازندگی کشور، مقابله با نفوذ دشمن و فتنه های داخلی و خارجی با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: در حوادث و اتفاقات غیر مترقبه مانند سیل، زلزله و کرونا مردم نقش اصلی را داشته و دارند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان(عج) کارنامه درخشان بسیج طی ۴۵ سال گذشته را بی بدیل و بی نظیر دانست و یاد آورشد: بسیج از مردم با مردم و برای مردم است؛ در هیچ جای دنیا مانند ایران سراغ نداریم که در دوران کرونا بیش از هزار طلبه و دانشجوی بسیجی با کمک به کادر درمان، مسئولیت دفن و کفن بیش از هزار فوتی کرونا را هم به عهده بگیرند.

سردار فدا بسیج را مشکل گشای کشور دانست و تصریح کرد: در هرجا موفقیتی به دست آوردیم به خاطر حاکم بودن روحیه و تفکر بسیجی بوده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان (عج) به نقش بسیجیان در ناکامی توطئه های دشمنان در اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: علیرغم اینکه۴۰ رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور سال گذشته بی پروا و خارج از عرف دیپلماتیک از اغتشاشگران حمایت کردند بسیجیان با حضور در صحنه طومار اغتشاشگران را در هم پیچیدند.

سردار فدا تصریح کرد: دولت هایی که حامی اغتشاشگران بودند امروز درگیر تظاهرات، اعتصابات، تجمعات و ... هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان (عج) با بیان اینکه ما دنبال تشکیل بسیج جهان اسلام و اجرای وصیت امام راحل هستیم، گفت: ان شاءالله جمهوری اسلامی ایران پرچم لا اله الا اللّه محمد رسول الله را بر قلل مرتفع جهان به اهتزاز در خواهد آورد، لذا صبر، ایستادگی، مقاومت و توصیه به حق ، مرز بندی با دشمنان، روحیه جهادی، استکبار ستیزی، خدمت رسانی به مردم و حرکت در مسیر مقام معظم رهبری که همانا مسیر امام راحل و شهدا، صراط مستقیم کربلا و عاشورا است تنها راه رسیدن به این موفقیت است.

سردار فدا تصریح کرد: ما مشکلات، گرانی، خلف وعده برخی مدیران و سوء مدیریت داریم ولی این مردم مستحق توجه بیشتر در ابعاد مختلف خصوصا اقتصادی، معیشتی و فرهنگی هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان (عج) با بیان اینکه شرایط ما از غزه سخت تر نیست، گفت: ما در روز حماسه و ایثار استان اصفهان در یک روز ۳۸۰ نفر را تشییع کردیم ولی در غزه روزی ۳۷۰ نفر انسان بی گناه به شهادت می رسند .

وی به حضور پرشور و سرنوشت ساز مردم در سالگرد پیروزی انقلاب، انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ... اشاره کرد و گفت: با حضور در جشن ۲۲ بهمن امسال، انتخابات پیش رو و عرصه جهاد تبیین ثابت می کنیم که پس از ۴۵ سال انقلاب اسلامی زنده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان (عج) ،به شرایط سخت غزه اشاره کرد و گفت : شنیده بودیم علمایی که می روند عمل جراحی کنند قرآن می خوانند اما دیدیم نوجوانی را به واسطه تحریم و نبود داروی بی هوشی وقتی او را عمل می کردند قرآن می خواند و دیدیم بچه های کوچکی که شهادتین به خواهر و برادرش یاد می داد و دیدیم عظمت و ایمان بچه دو ساله ای را که زمزمه یا رب یا رب یا برلبانش جاری بود.

سردار فدا با بیان اینکه در کنار مظلومیت کودکان غزه حماسه هم هست، یاد آورشد: دشمن وقتی توان مبارزه و حاضر شدن در میدان نبرد را ندارد به صورت وحشیانه به بیمارستان، آمبولانس، مدارس، اتاق عمل، محل نگهداری نوزادان، آی سی یو و... حمله می کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان (عج) به بی‌نتیجه بودن پشتیبانی و حمایت های کشورهای غربی از اسرائیل غاصب اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی دیگر نمی توانند از رژیم صهیونیستی و آینده ای که برای این رژیم رقم خواهد خورد جلوگیری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha