پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به تاثیرگذاری طلاب حتی علی رغم کمبود امکانات موجود در شهرستان ها، اخلاص و تلاش را شرط اثرگذاری عنوان کرد و آن را وعده الهی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان امروز با طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران شهرستان تایباد دیدار و گفتگو کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به تاثیرگذاری طلاب حتی علی رغم کمبود امکانات موجود در شهرستان ها، اخلاص و تلاش را شرط اثرگذاری عنوان کرد و آن را وعده الهی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط به پرسش ها و مطالب مطرح شده توسط حاضران پاسخ داد و موضوع حل مسئله امتحان شفاهی با توجه به اقتضائات خواهران در نظام جدید آموزشی ایشان را تبیین نمود.

وی از پیگیری برای خرید رایانه های مورد نیاز مدارس، از توجه به امتیازاتی برای مادران حوزوی و فراهم آمدن شرائط بهتر تحصیل خبر داد و نسبت به دغدغه های آنان قول حل و فصل و اهتمام داد.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط یکی از رسالت های طلاب را دعوت دیگران برای حضور در این عرصه مهم خواند تا در منطقه رونق، رشد و اثرگذاری بهتری وجود داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه خراسان همچنین در جمع اساتید مدارس علمیه تایباد ضمن پاسخ به سؤالات مطرح شده و دغدغه های موجود، از تلاش و مجاهدت علمی، فرهنگی و تبلیغی آنان و تربیت طلاب علوم دینی در کنار رسالت زندگی شان تقدیر و تمجید کرد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha