پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: عدالت در دنیا به صورت نسبی است و دنیا ظرفیت اجرای کامل آن را ندارد و خداوند پیامبران و امامان را برای هدایت ما فرستاد که اگر ما پیروی از آنها را انتخاب کنیم قطعا در این دنیا زندگی بهتری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امام جمعه عالیشهر امروز در جمع دانش آموزان مدرسه متوسطه دوم امام جواد (ع) عالیشهر حضور یافت و پاسخگوی سوالات و برخی شبهات دانش آموزان بود.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در پاسخ یکی از دانش آموزان در مورد عدالت خداوند در زندگی دنیایی بیان داشت: انسان بعد از تولد زندگی ابدی دارد و این دنیا پیش مقدمه زندگی است، فقط جای زندگی از این دنیا به دنیای آخرت و زندگی ابدی تغییر پیدا می کند و ما در این دنیا از طرف خدا در حال امتحان هستیم و با قدرت عقل و اختیاری که به انسان داده است و با اعمال و رفتارش در این دنیا نوع زندگی در آخرت را برای خود رقم می زند.

وی افزود: عدالت در دنیا به صورت نسبی است و دنیا ظرفیت اجرای کامل آن را ندارد و خداوند پیامبران و امامان را برای هدایت ما فرستاد که اگر ما پیروی از آنها را انتخاب کنیم قطعا در این دنیا زندگی بهتری خواهیم داشت و اگر افراد دیگری انتخاب کنیم دنیا برای خیلی ها سخت می شد ولی در آخرت خداوند عدالت را به صورت کامل اجرا می کند و در آخرت هر کس با رفتار و کردارش در این دنیا سنجیده می شود.

حجت الاسلام حمیدی نژاد درباره اهمیت بالای نقش شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و همچنین شهدای امنیت در ایجاد آرامش و آسایش و امنیت ما در کشور به دانش آموزان مطالبی را بیان کرد.

امام جمعه عالیشهر در ادامه افزود: امروز هر چه داریم از شهدا است، آنها جنگیدند و شهید شدند تا خطری ما را تهدید نکند و همه ما نیز وظیفه ای در قبال شهدا داریم اول اینکه پیرو خط امام و رهبری باشیم، دوم حجاب را رعایت کنیم و سوم همه ما برای موفقیت ایران اسلامی تمام تلاش خودمان را انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha