پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
حوزه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد گفت: مساجد با حضور روحانیون، مبلغان و وعاظ توانمند رونق می گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید عبدالله قدمی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)بروجرد امروز در جلسه ستاد رسیدگی به امور مساجد که با حضور حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در دفتر امام جمعه شهر برگزار شد با بیان اینکه روحانیون و مبلغان در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در مساجد اهتمام ویژه ای داشته باشند، اظهار کرد: مساجد با حضور روحانیون و مبلغان توانمند و متخصص رونق می گیرد و برای تحقق این مهم باید، مسئولان دینی و فرهنگی در مناطق مختلف اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه مساجد کانون اجرای برنامه های دینی و انقلابی باشند، ادامه داد: روحانیون با اجرای برنامه های خلاقانه و نو در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد تلاش کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در ادامه با اشاره به وظیفه اوقاف و امور خیریه در اداره برخی امور در مساجد از جمله وقف اظهار کرد: ترویج وقف با مدیریت درست موقوفات و انجام کامل نیات واقفین صورت می گیرد.

حجت الاسلام قدمی خاطرنشان کرد: توجه به مسائل مادی مساجد و رفع نیاز نیازمندان با کمک اوقاف و موقوفات موجود، امکانپذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه فرهنگ وقف برای ترویج آموزه های دینی و کمک به دینداری مردم بوده است، گفت: امروز هم موقوفات با توجه به نیات واقفین در خدمت به مردم و دینداری آنان باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در پایان یادآور شد: موقوفات مساجد در اختیار مسجد و با نظارت اوقاف ساماندهی شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha