سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
مزار شهدا

حوزه/ اردوی دانش آموزی «میهمان خانه مادری» با حضور ۹۰ نفر از دانش آموزان دوره متوسطه دوم در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اردوی دانش آموزی «میهمان خانه مادری» با حضور ۹۰ نفر از دانش آموزان دوره متوسطه دوم و جمعی از برگزیدگان مسابقات قرآنی از ۱۲ دبیرستان استان قم در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این اردوی فرهنگی تبلیغی که از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی و اداره کل سنجش و پذیرش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا شد، دانش آموزان به مدت یک شبانه روز در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند و از برنامه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی و تبلیغی بهره مند شدند.

مراسم افتتاحیه با خیر مقدم خانم ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش و سخنرانی خانم بهرامی مدیر کل تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد و برگزاری مسابقه و گفت و گوی صمیمانه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

دانش آموزان ضمن شرکت در برنامه‌ها با فعالیت بخش‌های مختلف جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله شیوه‌های تحصیل در مجموعه، فعالیت‌های آموزشی، مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی، مجموعه ورزشی شهیده سیاری، مهد کودک شکوفه‌های بهار و سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها آشنا شدند.

دانش آموزان با حضور در مزار شهدای گمنام، ضمن زیارت مقبره الشهدا با آرمان‌های حضرت امام و شهدای والامقام تجدید پیمان بستند، همچنین همسر شهید مالامیری در این اردو حضور یافت و درباره ویژگی‌ها و زندگی نامه این شهید مدافع حرم به مواردی اشاره کرد.

حضور در مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری، دیدار با دو طلبه بین الملل جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، برگزاری مسابقه فرهنگی، دورهمی صمیمانه و غیره از دیگر برنامه‌های این اردوی فرهنگی تبلیغی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha