شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
اجلاس

مدیر کل امور پشتیبانی و توسعه منابع پایدار حوزه های علمیه خواهران گفت: مدارس علمیه خواهران استان مرکزی به همت هیئت امنای مدارس از نظر تجهیزات آموزشی، فرهنگی و ... در حد استاندارد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، احمدی مدیر کل امور پشتیبانی و توسعه منابع پایدار حوزه های علمیه خواهران در اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران استان مرکزی و هیئت امنا که امروز در سالن فرهنگی مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد گفت: اولین اقدام منابع انسانی و سیاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تهیه زمین مناسب و ساخت فضای آموزشی مناسب بوده است .

وی ادامه داد: اگر در کشور قریب به ۵۰۰ مدرسه داشته باشیم بیش از ۴۰۰ مدرسه دارای فضای آموزشی، خوابگاه و... مناسبی هستند که الحمدلله در استان مرکزی شاهد و ناظر آن هستید.

احمدی اظهار کرد: دومین اقدام منابع انسانی استانداردسازی تجهیزات لازم و ضروری بود که این امر اتفاق افتاد البته با اولویت مدارس محروم و دارای اقلیت‌های مذهبی و اهل تسنن که این یکی از سیاست‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بود .

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸ استان در کشور از نظر تجهیزات به کف استاندارد رسیدند که البته استان مرکزی به همت هیئت امنای مدارس علمیه در سطح استاندارد می‌باشند.

مدیر کل امور پشتیبانی و توسعه منابع پایدار حوزه های علمیه خواهران اقدام بعدی که مرکز مدیریت حوزه خواهران را بیمه تأمین اجتماعی کادر و عوامل و خدام مدارس علمیه بود اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha