شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با صدور پیامی به مناسبت روز ۱۶ آذر تاکید کرد: دانشجویان همیشه بیدار و بصیر ایران همواره از پیش‌گامان مبارزه علیه ظلم و استکبار بوده‌اند و امروز نیز که جنایات آمریکا علیه انسانیت با پشتیبانی از رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست در این مسیر استوار و پابه‌رکاب ایستاده‌اند و ذره‌ای از مواضع انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و امام‌جمعه قم به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر از عبرت‌های ماندگار تاریخ معاصر ایران است که در آن رژیمی ضدمردمی و برخاسته از کودتایی آمریکایی به روی دانشجویانی که بر حضور و دخالت‌های رئیس‌جمهور آمریکا در ایران اعتراض داشتند آتش گشود و اعتراض دانشجویان را با گلوله خاموش کرد و آزادی بیان به سبک پهلوی را به نمایش گذاشت.

۱۶ آذر سالروز اولین جرقه‌های استکبارستیزی در ایران بود که با حضور در صحنه دانشجویان رقم خورد و در این راه شهید دادند؛ این دانشجویان بودند که شعار مرگ بر آمریکا را در ایران آغاز کردند و هنوز نیز بعد از گذشت ۷۰ سال از آن تاریخ به برکت انقلاب اسلامی این شعار زنده است و تا ازبین‌رفتن استکبار آمریکایی در کل جهان زنده خواهد ماند.

دانشجویان همیشه بیدار و بصیر ایران همواره از پیش‌گامان مبارزه علیه ظلم و استکبار بوده‌اند و امروز نیز که جنایات آمریکا علیه انسانیت با پشتیبانی از رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست در این مسیر استوار و پابه‌رکاب ایستاده‌اند و ذره‌ای از مواضع انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و تبریک آن به دانشجویان این مرزوبوم، در جوار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها از خداوند متعال موفقیت دانشجویان در سنگر خدمت به کشور عزیزمان و قیام علیه ظلم و طاغوت را خواستارم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و امام‌جمعه قم
سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha