پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
1

حوزه/ با توجه به تمرین‌های مستمر دانش‌پژوهان مؤسسه در جهت تقویت روحیه شادابی، آمادگی جسمانی و سلامت روحی، دوره‌های آموزشی والیبال به مدت ده ماه برگزار شد و در نهایت مسابقات والیبال جام شهدای مؤسسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به تمرین‌های مستمر دانش‌پژوهان مؤسسه در جهت تقویت روحیه شادابی، آمادگی جسمانی و سلامت روحی، دوره‌های آموزشی والیبال به مدت ده ماه برگزار شد و در نهایت مسابقات والیبال جام شهدای مؤسسه برگزار شد.

در این دوره از مسابقات والیبال جام شهدای مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، ۷ تیم متشکل از حداقل ۷ عضو و حداکثر ۱۰ عضو برای برگزاری مسابقات والیبال اعلام آمادگی کردند و بعد از برگزاری مسابقات گروهی در نهایت چهار تیم شهید فهمیده، شهید طوسی، مرکز آموزش مجازی و تیم ولایت به نیمه نهایی راه یافتند.

بازی رده بندی بین تیم های ولایت و مرکز آموزش مجازی و بازی نهایی بین تیم‌های شهید فهمیده و شهید طوسی با حضور آیت الله رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در تاریخ چهارشنبه ۱۵ آذرماه در سالن ورزشی مؤسسه برگزار شد و در نهایت تیم شهید محمدحسن طوسی به مقام نخست دست پیدا کرد و جام قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha