دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
فبل

باور کنیم هر شهید یک پرچم عزت، آزادی و افتخار است و مسئول و غیرمسئول باید به این باور برسند که زیر دِین شهدا می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان سردار مرتضی عمومهدی جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان (عج) در پنجمین جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای کاشان، اظهار کرد: ظرفیت های لازم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کاشان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سال های ۹۶ و ۹۷هفته ای یک شهید مدافع حرم و امنیت در کاشان تشییع شده است، ادامه داد: در هیچکدام از این مراسم ها حضور مردم کم رنگ نبوده است بلکه روز به روز افزایش پیدا کرده است.

جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان(عج) بر لزوم همت اعضای کنگره ملی شهدای کاشان در گردآوری آثار شهدا تاکید کرد و یادآور شد: از مسئولان کشوری انتظار داریم از حمایت های همه جانبه خود نسبت به برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان دریغ نورزند.

هر شهید یک پرچم عزت، آزادی و افتخار است

سردار سرتیپ پاسدار جواد ملکی نیز اقتدار و امنیت کشورمان را مدیون شهدا دانست و گفت: هر آنچه داریم از شهدا است لذا باید همت و تلاش خود را نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش به کار بگیریم.

فرمانده دوران دفاع مقدس بر لزوم عملیاتی سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری جلسه و شعار دادن گسترش نمی یابد، بلکه نیاز به عمل دارد.

سردار ملکی در پایان با بیان اینکه باور کنیم هر شهید یک پرچم عزت، آزادی و افتخار است، خاطرنشان کرد: مسئول و غیرمسئول باید به این باور برسند که زیر دِین شهدا می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha