شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 1124841
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
شهید گمنام اردبیل

حوزه/همزمان با ایام فاطمیه ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در شهرهای مختلف استان تشییع خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، همزمان با ایام فاطمیه ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه ۲۲ آذر به استان اردبیل منتقل و در شهرهای مختلف این استان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

بر اساس اعلام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، آیین استقبال رسمی از پیکرهای مطهر شهدا ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه در فرودگاه اردبیل با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان استان برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم شب وداع با شهدا روز شنبه ۲۵ آذرماه همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار می‌شود.

روز یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) مراسم تشییع رسمی این شهدا ساعت ۱۰ صبح در مصلی اردبیل برگزار و پیکرهای مطهر آنها از بازار تا میدان شریعتی تشییع خواهد شد.

سپس کاروان حامل دو شهید گمنام عازم شهرستان پارس آباد خواهد شد. این شهدای گرانقدر قرار است در شرکت کشت و صنعت مغان و بخش ایران آباد خاکسپاری شوند.

پادگان مرزبانی شهرستان گرمی نیز میزبان یک شهید گمنام خواهد بود.

شهرهای فخرآباد و قصابه شهرستان مشگین شهر، روستای سوالای شهرستان نمین و بخش کوراییم شهرستان نیر نیز هر کدام میزبان یک شهید گمنام خواهند بود.

در اردبیل نیز دو شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان و پارک شهرک اداری کارشناسان خاکسپاری خواهند شد.

دعوت از مردم شهیدپرور برای حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از مردم شهیدپرور این استان برای حضور پرشکوه در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا دعوت کرد.

در این پیام آمده است: حضور مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان اردبیل در این مراسمات، گامی ارزشمند در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و قدردانی از ایثار و فداکاری‌های آنهاست.

انتهای پیام/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha