پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه مسئولان خادم و گره‌گشای مشکلات مردم باشند، گفت: خدمت به مردم باید جهادی، انقلابی و خالصانه باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، روز گذشته در نخستین یادواره ۴۴ شهید سادات شهرستان دورود با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون مطهر شهدا است، اظهار داشت: راه و سیره شهدا باید برای آحاد جامعه به‌ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.

وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت و سعادت بشر هستند، افزود: شهدا با شجاعت و غیرت در مقابل دشمنان ایستادند و از خاک این مرز و بوم دفاع جانانه کردند.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه مردم استان لرستان به تکریم سادات شهره هستند، اظهار کرد: این اکرام حتی در دوران دفاع مقدس نیز مشاهده‌ می‌شد و رزمندگان در انجام رزمایش‌ها به حضرت زهرا (س) متوسل می‌شدند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با گرامیداشت یاد و خاطره ۶۰۰ شهید شهرستان دورود، خاطرنشان کرد: جوانان این شهرستان با اهدای جان خود آسایش و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند و ما باید قدردان خون مطهر شهدا باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان خادم و گره‌گشای مشکلات مردم باشند، یادآور شد: خدمت به مردم باید جهادی، انقلابی و خالصانه باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه مردم باید احساس کنند قوانین حاکمیت اسلامی در دستگاه‌های اجرایی جریان دارد، گفت: مسئولان صادقانه، جهادی و مطابق آموزه های دینی و بر اساس اهداف انقلاب به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه تکریم خانواده معظم شهدا بر همگان واجب و ضروری است، افزود: خانواده شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و باید قدردان ایثار و فداکاری‌های این بزرگان باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha