جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ زارعی کوشا گفت: ضعف و کم کاری مدیران هیچ ارتباطی به انقلاب ندارد و نباید کم کاری این دست از مدیران را به حساب نظام و انقلاب نوشت که این ظلم بزرگی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز در مراسم تشییع پیکر ۳ شهید گمنام در شهر سنندج اظهار داشت: شهدای امروز، شهید گمنام خوانده می‌شوند، ولی گمنامی در اصل برای ماست و نامداری از آن این عزیزان می‌باشد.

استاندار کردستان ادامه داد: حضور خیل عظیم مردم در مراسم امروز به دعوت خود این شهیدان میسر شده، بنابراین حضور همه شما در این مراسم معنوی ارزشمند و دارای اجر می‌باشد.

زارعی کوشا عنوان کرد: امروز سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) می‌باشد، بانویی که مورد احترام مذاهب اسلامی می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از فقهای اهل سنت درباره زندگی و جایگاه والای حضرت فاطمه (س) نقل قول‌های بسیاری دارند، تصریح کرد: به تعبیر یکی از علمای اهل سنت، حضرت فاطمه (س) کسی است که آیات متعددی در وصف ایشان آمده است.

زارعی کوشا اظهار کرد: امروز کسانی را تشییع و خاکسپاری می‌کنیم که برای دفاع از ایران اسلامی و این انقلاب جان خود را فدا کردند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای نسل جوان محسوب می‌شوند، عنوان کرد: نباید فراموش کنیم امنیت امروز ما مدیون فداکاری این عزیزان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی، گفت: بی‌گمان وعده الهی محقق خواهد شد و نابودی اسرائیل غاصب به زودی محقق می‌شود و جبهه کفر شکست خواهد خورد.

استاندار کردستان در ادامه با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم برخی مسئولان این نظام را تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: ضعف و کم کاری مدیران هیچ ارتباطی به انقلاب ندارد و نباید کم کاری این دست از مدیران را به حساب نظام و انقلاب نوشت که این ظلم بزرگی است.

وی با اشاره به لزوم مبارزه با فساد، خاطرنشان کرد: یکی از آرمان‌های شهدا، مبارزه با فساد و ایجاد عدل و عدالت در جامعه بود، بنابراین باید همه در راستای اجرای درست عدالت عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha