جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
فوقی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به ظرفیت‌های عظیم مردمی، علاقه مند و معتقد به این مراسم معنوی اشاره کرد و گفت: یکی از سرفصل‌های خدمتی و شرح وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی حمایت و تسهیل گری از برنامه‌های مذهبی تبلیغی و حمایت همه جانبه از آنها و مردمی‌سازی برنامه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی، پیش از ظهر امروز در اولین جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی بین دستگاهی و مجموعه های مردمی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد به ایام شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت:علی رغم تبلیغات سویی که توسط دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی در سراسر جهان در حال انجام است به لطف چهارده معصوم و حضرت زهرا(س) مراسم های فاطمیه باشکوهی در سراسر کشور و شهر اصفهان برگزار شد و موکب‌های پذیرایی و قافله‌های عزاداری بیانگر این عشق و ارادت مردم به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) است.

وی در ادامه به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود : مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم و تاثیرگذار تاکیدات زیای در خصوص جوانان و توجه به این آینده سازان کشور فرموده‌اند و اعتکاف را یکی از رویش‌های معنوی مذهبی انقلاب اسلامی بیان کرده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه به ظرفیت‌های عظیم مردمی و علاقه مند و معتقد به این مراسم معنوی اشاره کرد و گفت: یکی از سرفصل‌های خدمتی و شرح وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی حمایت و تسهیل گری از برنامه‌های مذهبی تبلیغی و حمایت همه جانبه از آنها و مردمی سازی برنامه های مختلف است.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خود را موظف به حمایت و پشتیبانی معنوی محتوایی و اداری هرچه باشکوه برگزار شدن مراسمات اعتکاف در کل استان به صورت دانش‌آموزی، دانشجویی و مردمی می‌داند و همه تلاش خود را برای انجام این مهم در خدمت ‌گیرد.

حجت الاسلام فوقی در ادامه به ظرفیت عظیم معنوی مذهبی این مراسم اشاره کرد و گفت: باید فرایند مشخص و منظمی از ظرفیت‌های مختلف موجود برای برگزاری مراسم اعتکاف صورت گیرد تا برای انجام این مراسم مشکل و یا ناهماهنگی ای برای خادمان آن وجود نیاید.

وی در ادامه به هدف از برگزاری جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم معنوی اعتکاف سال جاری اشاره و عنوان کرد: این جلسه برای هم افزایی ظرفیت های مختلف سازمانی و مردمی تشکیل شده است و در نهایت با استفاده از ظرفیت های عظیم و خالصانه مردمی در جهت سهولت و خدمات مختلف به برگزارکنندگان آن خواهد رسید.

در این نشست بین‌دستگاهی و مردمی، نمایندگان دستگاههای اجرایی و مجموعه های فعال در امر برگزاری مراسم اعتکاف برای برنامه ریزی برگزاری هرچه بهتر و با شکوه مراسم معنوی اعتکاف حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha