یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
مقیمی حاجی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی امروز در ادامه برنامه‌های خود در استان بوشهر، از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور صبح امروز در ادامه برنامه‌های خود در استان بوشهر، از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بازدید کرد.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور در ابتدای ورود به این مدرسه با حضور بر سر قبر مطهر شهید گمنام واقع در این مدرسه با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی همچنین از نمایشگاه آثار پژوهشی(کتاب، پایان نامه و مقالات) اساتید و طلاب دیدن کرد.

در این جلسه حجت الاسلام محمد عوض پور مدیر مدرسه علمیه امام خمینی بوشهر به ارائه گزارشی از فعالیت های مدرسه پرداخت و گفت: تمام پایه ها و سطوح و همچنین درس خارج در این مدرسه برقرار است.

وی افزود: اساتید این مدرسه با تحصیلات سطح ۴ و دکتری هستند ‌که همگی فارغ التحصیل همین مدرسه می باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی بوشهر با بیان اینکه این مدرسه، مدرسه قرآنی است گفت: تعداد ۲۵ حافظ از یک جزء تا حافظ کل در این مدرسه وجود دارد.

حجت الاسلام عوض پور از فعالیت استادیاران در این مدرسه خبر داد و گفت: تعداد ۲۰ طلبه استادیار در مدرسه فعال است که در کنار اساتید به تدریس برخی از دروس می پردازند.

یوسف مرادی مسئول استادیاران مدرسه علمیه امام خمینی بوشهر نیز در این جلسه به بیان گزارشی از فعالیت های پژوهشی صورت گرفته پرداخت.

در این جلسه از طلاب موفق ممتاز در عرصه پژوهش به دست حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha