جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
امیرحسین شاهانی

حوزه/ مدیر دفتر ارتباطات حوزوی وزیر نفت با اشاره به اختلال سامانه توزیع سوخت در کشور، تصریح کرد: حملات سایبری امروز نشان می‌دهد که دشمن رفاه و آسایش مردم را نشانه رفته است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی مدیر دفتر ارتباطات حوزوی وزیر نفت در جلسه هم‌افزایی ستاد اقامه نماز که در ساختمان شهید تندگویان شرکت گاز استان قم برگزار شد، اظهار کرد: وزارت نفت رکن اقتصاد کشور است و به همین خاطر دشمن همواره سعی داشته است تا با ضربه زدن به این صنعت، به مقابله با نظام اسلامی بپردازد.

وی با اشاره به اختلال سامانه توزیع سوخت در کشور، تصریح کرد: حملات سایبری امروز نشان می‌دهد که دشمن رفاه و آسایش مردم را نشانه رفته است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

حجت‌الاسلام شاهانی با بیان اینکه «معنویت» نقش مهمی در جلوگیری از انحرافات دارد، خاطرنشان کرد: در جنگ، سلاح و معنویت دو رکن ضروری است و در صورتی که معنویت نباشد؛ جسارت و شهامت افراد برای برای گرفتن سلاح نیز از بین می‌رود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به راه‌اندازی دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت در قم، عنوان کرد: سعی ما بر این است که با نگاه تخصصی و کارشناسی بتوانیم آسیب‌های فرهنگی در این وزارتخانه را به حداقل برسانیم و هدف از راه‌اندازی این دفتر در قم نیز به جهت هماهنگی هرچه بیشتر با دفاتر مراجع عظام، علما و حوزه علمیه است.

حجت‌الاسلام شاهانی در پایان با تشکر از تلاش‌های مدیرعامل شرکت گاز استان قم در راه‌اندازی دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت، بیان کرد: آقای خوش‌لهجه و مجموعه ایشان در شرکت گاز استان، کمک‌های شایانی را به این دفتر داشتند و امید است که با همکاری ایشان بتوانیم شاهد رشد هرچه بیشتر معنویت در مجموعه شرکت گاز و نفت باشیم.

در ادامه این جلسه مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به اهمیت «جهاد تبیین» در انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: هر مدیر در جمهوری اسلامی وظیفه دارد در راستای رشد معنوی خانواده، نیروهای تحت امر و سپس جامعه تلاش کند.

وی با بیان دشمن دائما در حال توطئه و دسیسه‌چینی است، تصریح کرد: ما به عنوان سربازان نظام در صنعت نفت، نباید از مقوله فرهنگ غافل شویم و می‌بایست با تشریح دستاوردهای بزرگ نفت و گاز برای مردم، توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را در زمینه جنگ رسانه‌ای خنثی کنیم.

در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی به‌عنوان جانشین مدیر دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام ثقفی به عنوان جانشین پیشین این دفتر تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha