پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/دیدار مدیرعامل شرکت گاز اردبیل یا رییس سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل

حوزه/ در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با مدیرعامل شرکت گاز استان، همکاری گسترده روحانیون در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز طبیعی مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، در دیدار امروز مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با مدیرعامل شرکت گاز استان، همکاری گسترده روحانیون در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز طبیعی مورد تأکید قرار گرفت.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اقدامات اثربخش شرکت گاز استان در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تأمین گاز پایدار برای مشترکین و زمینه‌سازی برای توسعه صنعتی و کشاورزی، اظهار داشت: این آمادگی برای فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی مباحث ایمنی و صرفه‌جویی و تبیین اقدامات جهادی شرکت گاز در ادارات، مساجد و تریبون ائمه‌جماعات سطح استان وجود دارد.

وی افزود: ظرفیت موجود در روحانیون و مبلغین دینی در راستای ترویج مصرف بهینه انرژی و صرفه‌جویی پتانسیل بسیار بالقوه‌ای است و نیاز داریم با همکاری تنگاتنگ ضمن ارائه اقدامات در دست اجرا در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز طبیعی کار جدی انجام دهیم.

میرسعید سیدمتین مدیرعامل شرکت گاز اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای توسعه زیرساخت‌های گازرسانی در استان، خاطرنشان کرد: میزان گاز ورودی طی سال‌های گذشته به دلیل عدم شناسایی نیازمندی‌های استان به یکی از دغدغه‌های جدی مردم و مسئولان استان تبدیل شده بود و نبود زیرساخت‌های لازم در حوزه گاز طبیعی، استان اردبیل را به لحاظ توسعه با مشکل انرژی مواجه نموده بود.

وی یادآور شد: با تلاش‌های انجام‌شده در سال‌های اخیر، میزان گاز ورودی به استان به میزان قابل توجهی افزایش یافته و زیرساخت‌های لازم برای تأمین گاز پایدار برای مشترکین فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل از همکاری روحانیون در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز طبیعی استقبال نمود و گفت: همکاری روحانیون و مبلغین دینی در این زمینه می‌تواند تأثیر به‌سزایی در نهادینه‌سازی فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی داشته باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha