دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت‌الاسلام فاضلی نیا

حوزه/مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله‌سواردر تجمع بزرگ حماسه سازان ۹ دی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: فتنه ۸۸ دسیسه دشمنان حول محور انتخابات با هدف خدشه‌دار شدن حضور مردم بود که نباید از حافظه تاریخی ملت ایران حذف شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت الاسلام محمود فاضلی‌نیا، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله‌سوار، ظهر امروز (شنبه) در تجمع بزرگ حماسه سازان ۹ دی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: فتنه ۸۸ دسیسه دشمنان حول محور انتخابات با هدف خدشه‌دار شدن حضور مردم بود که نباید از حافظه تاریخی ملت ایران حذف شود.

وی افزود: نمونه فتنه را در سال ۸۸ دیدیم که با شعار تقلب حضور مردمی را زیر سوال بردند و با بی بصیرتی برخی عناصر ساده لوح خطرناک‌ترین فتنه بعد از انقلاب اسلامی را رقم زدند ولی به لطف حضور مردم ولایی و بصیر این فتنه خنثی شد.

فاضلی‌نیا با بیان اینکه آمریکای صهیونیست دشمن قسم خورده ملت ایران فتنه‌ای نسبت به انتخابات انجام داد که با حماسه ۹ دی خنثی شد، گفت: دشمنان انقلاب همیشه شعار تحریم انتخابات و نه به انتخابات سر داده‌اند که اگر در تحریم انتخابات موفق بودند با ادعای دروغین تقلب سعی در فتنه‌گری و ضربه به نظام و مردم نبودند.

وی با اشاره به اینکه تدابیر راهبردی و صبر حکیمانه رهبر انقلاب و بصیرت مردم ولایی ایران اسلامی نسخه نجات‌بخش و خنثی کننده فتنه ۸۸ شد و حادثه عظیم تاریخی ۹ دی را رقم زد، ادامه داد: به لطف بصیرت مردمی و تدابیر رهبری و عنایت سید الشهدا ۹ دی تبدیل به برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی شد چون مردم ما غیرت حسینی دارند و نمی‌توانند کوچک‌ترین کم حرمتی و جسارت به ساحت همایونی سیدالشهدا را تحمل کنند.

فاضلی‌نیا با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشان داد که ما ملت شهادتیم، گفت: ۹ دی جشن پایان فتنه‌ها نبود بلکه ما بیش از ۴۰ سال است که در معرض انواع فتنه‌ها قرار گرفته‌ایم و محور همه فتنه‌ها این است که دشمنان می‌خواهند از درون فروپاشی نظام اتفاق بیافتد که از روزهای اول انقلاب با حرکات تروریستی و فتنه‌ها در شمال و جنوب و شرق و غرب کشورمان دنبال فروپاشی نظام بودند.

وی تصریح کرد: هر وقت انقلاب اسلامی با اتکا به مردم و هدایت راهبردی ولایت در مسیر پیشرفت بوده دشمنان به دنبال فتنه‌انگیزی بوده‌اند که نمونه آن در سال ۸۸ بود، دشمنان چشم دیدن اقتدار و حضور شکوهمند مردمی را نداشتند و با نام انتخابات و با آغاز یک جنگ شناختی فتنه‌گری کردند.

فاضلی‌نیا با اشاره به پیام ۹ دی امسال خاطرنشان کرد: حضور پرشکوه مردم در یادبود حماسه ۹ دی و در آستانه شهادت حاج قاسم سلیمانی که با آرمان‌ها و مکتب حاج قاسم بیعت بسته‌اند، انشاالله شاهد حضوری پرشکوه و حماسی و پر صلابت در ۱۱ اسفند خواهیم بود و به فرمان رهبر انقلاب اسلامی لبیک خواهیم گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha