پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
چهاربرج

حوزه/ حجت الاسلام جلالی گفت: هیچ یک از مسئولین شهرستان چهاربرج حق دخالت و طرفداری از هیچ نامزد انتخاباتی در انتخابات را ندارد و نباید از اموال بیت المال به نفع یک نماینده استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از ارومیه، حجت الاسلام اصغر جلالی عصر سه شنبه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان چهاربرج که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و باید شبانه روزی تلاش کنیم تا حق مردم که ولی نعمت ما هستند، ضایع نشود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اضافه کرد: دشمن در تلاش است با عناوین مختلف انتخابات را تحریم کند ولی به حول و قوه الهی حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه چهاربرج عنوان کرد: هیچ یک از مسئولین شهرستان چهاربرج حق دخالت و طرفداری از هیچ نامزد انتخاباتی در انتخابات را ندارد و نباید از اموال بیت المال به نفع یک نماینده استفاده شود.

در ادامه این جلسه قادر حبیبی فرماندار چهاربرج اظهار کرد: وظیفه ما فراهم کردن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و نظارت بر انتخابات پرشور و حداکثری است و حق جانبداری از فرد و یا جریانی را نداریم.

وی تصریح کرد: پیشرفت شهرستان چهاربرج مستلزم دیپلماسی فعال است و باید برای محقق شدن این امر با شهرستان‌های همجوار و مرکز استان همسو باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha