یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
شہید قاسم سلیمانی ابو مہدی المہندس کی چوتھی برسی کے موقع پر انجمن شرعی شیعیان کے اہتمام سے مجلس ترحیم

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین صفوی گفت: شهید قاسم سلمیانی همه توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد. آزادی بیت المقدس و تشکیل کشور آزاد و مستقل فلسطین آرزوی قلبی این سرباز امام زمان (عج) بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر هند مراسم چهارمین سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلمیانی و شهید سرلشکر ابومهدی المهندس در یاگی پوره ماگام کشمیر برگزار شد. در این مراسم علاوه بر اعضا و مسئولین این انجمن، عموم مردم نیز شرکت کردند.

در ابتدای مراسم جهت علو درجات شهدا، تلاوت قرآن کریم انجام شد.

حجت الاسلام سید محمد حسین صفوی امام جمعه ماگام کشمیر هند در این مراسم گفت: شهید قاسم سلیمانی نه تنها سرباز بزرگی بود، بلکه فردی دارای علم و عرفان والا، زاهد و عارف بود. این شهید والا مقام همه توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: با از بین بردن بدترین گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق، به میلیون ها نفر فرصت داده شده تا در صلح زندگی کنند. نقش قاسم سلیمانی در محدود کردن و مسدود کردن نفوذی های آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه کلیدی است.

امام جمعه ماگام هند تأکید کرد: آزادی بیت المقدس و تشکیل کشور آزاد و مستقل فلسطین آرزوی قلبی این سرباز امام زمان بود و در این راستا شهید در بسیاری از جبهه ها حضور فعالی داشت. قاسم سلیمانی بیشترین نقش را در شکستن بلندپروازی های توسعه طلبانه اسرائیل داشت.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی شهید را بزرگ ترین تهدید می دانست و به همین دلیل با همکاری آمریکا برای حذف شهید از مسیر برنامه ریزی کرد و سرانجام در یک عملیات تروریستی به شهادت رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha