پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
نوراباد

حوزه/ امام جمعه نورآباد در بیانیه ای حادثه اخیر تروریستی و حمله ناجوانمردانه به زائران مرقد سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یوسف خانی،امام جمعه نورآباد در بیانیه ای حوادث اخیر تروریستی و حمله ناجوانمردانه به زائران مرقد پاک و مطهر شهید سلیمانی (رض) را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

«وَ الَّذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقًا حَسَنًا...»


بار دیگر دست‌های آلوده‌ کفر و نفاق و تکفیر از آستین یکی از اعمال این جریانات خبیث بیرون آمد
و با شهادت تعدادی از زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دلها در روزی که زمین و زمان معطر به عطر حضرت صدیقه شهیده (سلام الله علیها )و سلاله پاکش امام راحل (ره) بود دلهای امت اسلام و مردم انقلابی ایران و خصوصا مردم شهیدپرور کرمان را درسوگ و ماتم نشاند.

این واقعه تروریستی که در سالروز شهادت جهانمرد مقاومت حاج قاسم سلیمانی (رض) به دست شقی ترین انسان ها و به دستور آمریکای جهانخوار و صهیونیسم خبیث اتفاق افتاد، نشانه روشن ازخباثت دشمن صهیونیستی و مزدوران او و دلیلی واضحی بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و رو به زوالی است که با تنفس مصنوعی به زندگی پلید خود ادامه می دهد و برای بقای خود شتابزده و بی محابا و زبونانه و بزدلانه دست به جنایات و بمباران و ترورهای فردی و جمعی می زند.

بدون تردید جنایت ددمنشانه صهیونیستها و حامیان و هم پیمانان و مغزهای مفسد و شرارت زای آنها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از این نماد مجسم ابلیس را در پی خواهد داشت.
شهادت سرافرازانه سیدرضی موسوی و شهید صالح العاروری و واقعه اخیر، عزم ملت و گروههای مقاومت را در تداوم وارد کردن ضربات کاری تر از طوفان الاقصی دوچندان خواهد کرد و زوال رژیم جعلی را سرعت بیشتری خواهد داد که:
اِنّا من المجرمین منتقمون

ضمن محکومیت این جنایت کم سابقه ،مراتب تبریک و تسلیت خود را به پیشگاه امام زمان (علیه السلام )و مقام معظم رهبری (نفسی فداه) و ملت بزرگ و انقلابی ایران خصوصا مردم صبور و مقاوم کرمان و به ویژه خانواده های معظم شهدای این واقعه ابراز و برای این عزیزان صبر و اجر و برای مجروحان و جانبازان این حادثه شفای عاجل و التیام و آرامش را تمنا می کنیم.

خانی یوسف آباد
امام جمعه شهرستان نورآباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha