پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
تسلیت کرمان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی امروز در شهر کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی امروز در شهر کرمان را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُمۡ ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَیٰ نَصرِهِمۡ لَقَدِیرٌ
به آنان که جنگ بر آنها تحمیل می شود رخصت جهاد و نبرد داده شد، زیرا به آنها ستم شده، و البته خداوند بر یاری آنها کاملا تواناست(حج ۳۹)

تاریخ ننگین و پر از ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی کشتار بی گناهان از جمله زنان و کودکان بسیار به خود دیده است.

اکنون که مجاهدت های رزمندگان مقاومت بیداری جهانیان و انتظار جهانی برای ظهور منجی مظلومان و احیاگر انسانیت را به همراه داشته است جنایتکاران عالم که خود را در آستانه اضمحلال می‌بینند در اقدامی مذبوحانه دست به جنایت کشتار زائران مظلوم سردار مبارزه با استکبار زده و نشان دادند که از نام سردار نیز مانند خود او هراس دارند.

بی شک این جنایت شنیع و این تجاوز دردناک نه تنها خللی در عزم مجاهدان جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند بلکه ما را در گرفتن انتقام شهدا و تلاش برای ریشه کن کردن غده سرطانی صهیونیسم از جهان مصمم تر می‌گرداند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان این مصیبت عظمی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه و نایب برحقش امام خامنه ای عزیز و همچنین خانواده‌های شهدا تسلیت عرض نموده و شفای جانبازان را از خداوند متعال مسئلت دارد.

راضیه سلطان عباسی ندوشن
مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha