دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
احمد وحیدی، وزیر کشور

حوزه/ وحیدی گفت: انفجارهای حادثه تروریستی در کرمان شدید و با ساچمه‌های فراوان بوده است و حتما سیلی محکمی را بابت آن دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، احمد وحیدی، چهارشنبه شب ۱۳ دی ماه در محل گلزار شهدای شهر کرمان و در ارتباط تلویزیونی از شبکه استانی کرمان، شهادت جمعی از هموطنان را در عملیات تروریستی تسلیت گفت و بیان کرد: این مردم در راه نشان دادن عشق و علاقه خود به سردار دلها، توسط دشمنان جنایتکار، بی‌حیثیت و خبیث به خاک و خون کشیده شدند.

وی با اشاره به بازدید خود از دو نقطه وقوع حادثه گفت: عملیات تروریستی کار بزدلانه‌ای است و توسط آدم‌های زبون اتفاق افتاد.

وزیر کشور افزود: در فاصله کوتاه ۲۰ دقیقه‌ای، دو انفجار شدید با ساچمه‌های فراوان رخ داد و منجر به شهادت جمعی از هموطنان شد. مجروحان حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شدند که عده‌ای نیز به دلیل شدت جراحات به شهادت رسیدند.

وحیدی بیان داشت: اگر چه قبلا ۱۰۳ نفر آمار شهدا اعلام شد اما نام برخی به اشتباه ۲ بار ثبت شده بود که اکنون آخرین تعداد شهدا کمتر از ۱۰۰ نفر است و بیش از ۲۰۰ نفر مجروح در حال مداوا و درمان هستند.

وزیر کشور ابراز داشت: مکان انفجارها قبل از ورودی به گلزار شهدا و ایست و بازرسی‌ها بوده است، بعد از حادثه با حضور پرتعداد نیروهای امنیتی، کار در دست کنترل است و الان جمعی از مردم در حال عزاداری در مزار شهید سلیمانی هستند.

وحیدی گفت: حادثه تلخی بود که نشان دهنده بغض و کینه دشمنان جمهوری اسلامی است، همان افرادی که نتوانستند وجود سردار سلیمانی را در اوج حماسه و مبارزه با تروریسم تحمل کنند، زائران و محبان ایشان را در سالگرد سردار دلها به شهادت رساندند.

وحیدی ادامه داد: این عملیات تروریستی و کشتار افراد بیگناه همانند جنایاتی که در غزه رخ می‌دهد، نشان دهنده افکار حاکم بر جریان تروریسم در جهان است.

وی افزود: تصور باطلی است که دشمنان ما شکست خود از رزمندگان در صحنه را از مردم عادی انتقام می‌گیرند و حتما سیلی محکمی را بابت آن دریافت می‌کنند.

وزیر کشور به حضور وزیر بهداشت و بازدید از بیمارستان‌ها و روند درمان مجروحان اشاره کرد و گفت: گزارشی از کمبود در بیمارستان ها نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha