شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
زیویار

حوزه/ استاندار لرستان با بیان این که مکتب حاج قاسم مکتب حریت، آزادگی، صداقت و مردانگی است، گفت: ملت بصیر ایران اسلامی هرگز مسیر شهدا را گم نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان امروز در جمع مردم و مدیران در گلزار شهدای حاج قاسم که با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدای حمله تروریستی دیروز در کرمان برگزار شد، با محکوم کردن این حمله تروریستی، بیان داشت: بزدلان و کوردلان با این حمله تروریستی به اهداف شوم خود نخواهند رسید و بدانند به زودی جواب این حمله وحشیانه و بی رحمانه را خواهند گرفت.

وی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حمله تروریستی کرمان با بیان اینکه راه شهدا راه سعادت و کمال برای بشریت است، افزود: شهدا هرگز فراموش نخواهند شد و ملت ما راه شهدا را ادامه خواهد داد.

استاندار لرستان با گرامیداشت دهه بصیرت، افزود: دهه بصیرت و مقاومت دهه هوشیاری و روشنگری در جامعه است، دهه ای است که بدانیم علمداران بصیرت همانند حاج قاسم جان خود را برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب فدا کردند.

زیویار گفت: مکتب حاج قاسم مکتب حریت، آزادگی، صداقت و مردانگی است و ملت بصیر ایران اسلامی هرگز مسیر شهدا را گم نخواهند کرد.

استاندار لرستان در پایان با بیان اینکه بزدلان و کوردلانی که جز ترور و تحریم چیزی نمی دانند، بدانند عاقبتشان نابودی است و پاسخ کوبنده این حمله را خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha