جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
عارف واحدی 2

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عارف واحدی گفت: پاکستان و ایران هر دو تحت تأثیر تروریسم هستند. ما انتظار داریم که هر دو کشور نقش مشترکی در شکستن شبکه تروریستی ایفا کنند تا کل منطقه از شرّ تروریسم در امان بمانند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی نائب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان فاجعه تلخ تروریسم در شهر کرمان را به شدت محکوم کرد و گفت: حادثه فاجعه بار کرمان در خدمت خانواده شهدا، مردم ایران بویژه در خدمت مقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنم.

وی گفت: مردم پاکستان در این ساعت اندوه با مردم ایران هستند. تروریست ها دشمن اسلام و مسلمانان هستند. قدرت های امپریالیستی جهانی به ویژه اسرائیل درگیر توطئه ای شنیع برای تضعیف مسلمانان با گسترش تروریسم در جهان اسلام هستند.

وی افزود: اسرائیل با انجام چنین حوادثی تلاش می کند تا شکست تحقیرآمیز خود در برابر حماس را بپوشاند و توجه را از وحشیگری و ظلم به مردم بیگناه فلسطین منحرف کند.

وی تصریح کرد: پاکستان و ایران هر دو تحت تأثیر تروریسم هستند. ما انتظار داریم که هر دو کشور نقش مشترکی در شکستن شبکه تروریستی ایفا کنند تا کل منطقه از شر تروریسم در امان بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha