دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌الاسلام باقری بنابی

حوزه/حجت‌الاسلام باقری بنابی گفت:بی‌شک قاتلان شهدای کرمان همان جنایتکاران غزه هستند و این جنایتکاران بدانند که انتقام قطعی است و منتظر پاسخ کوبنده و قاطع سلیمانی‌ها باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس‌آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، حمله تروریستی به مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد شهید سلیمانی و همرزمانش در کرمان را محکوم کرد.

وی در این خطبه اظهار کرد: بی‌شک قاتلان شهدای کرمان همان جنایتکاران غزه هستند و این جنایتکاران بدانند که انتقام قطعی است و منتظر پاسخ کوبنده و قاطع سلیمانی‌ها باشند.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای جهاد فی سبیل الله است و انتخابات یک وظیفه ملی و دینی بوده و باید به مظهر قدرت ملی تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار وزیر راه و شهرسازی با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، گفت: حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی در این دیدار با ابراز گلایه از وضعیت راه اردبیل به سمت پارس‌آباد به عنوان جاده و مسیر قتلگاه، خواستار چهار خطه اردبیل به سمت پارس‌آباد و تکمیل و راه‌اندازی هر چه سریعتر آن شد.

حجت الاسلام باقری بنابی در پایان با بیان اینکه یکی از مهمترین علائم طلاق، جدایی و از هم پاشیدگی خانواده نبود محبت در بنیان خانواده است، گفت: وفاداری یکی از شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا (س) بود و وفاداری زوجین در خانواده صبر و محبت‌ها را تقویت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha