سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
تصاویر/ همایش همسران همساز

حوزه/ نویسنده کتاب همسران همساز گفت: نگاه ناقصی است اگر تصور کنیم که هر وقت با مشکل مواجه شدیم باید به سراغ آموزش و یادگیری برویم؛ قبل از اینکه به راه نادرست برویم باید از طریق آموزش، زندگی درست را بسازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله رحیمی در همایش «همسران همساز» که ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ در مجتمع شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به مناسبت ۲۰ سالگی مرکز نشر هاجر برگزار شد، عنوان کرد: کتاب همسران همساز به آموزش نکات مورد نیاز در زندگی می‌پردازد.

نویسنده کتاب همسران همساز بیان کرد: کتاب «برنده بازنده» به نوعی مکمل این کتاب است که به بخش مهارت افزایی در زمینه ازدواج می پردازد؛ اما اگر کسی آموزش را نبیند مهارت برای او کاربردی ندارد.

وی در توضیح کتاب همسران همساز اظهار کرد: این کتاب هم جنبه‌های علمی و روانشناسی و هم جنبه‌های دینی و فرهنگی_اسلامی را مدنظر قرار داده است و سعی شده به صورت مختصر و مفید به جنبه‌هایی که زوجین نیاز دارند بپردازد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمی ادامه داد: نگاه ناقصی است اگر تصور کنیم که هر وقت با مشکل مواجه شدیم باید به سراغ آموزش و یادگیری برویم؛ قبل از اینکه به راه نادرست برویم باید از طریق آموزش، زندگی درست را بسازیم.

نویسنده کتاب همسران همساز با اشاره به اینکه در این کتاب فعالیت های کاربردی، پیشگیری، راهبردی کلی درمانی و بحث‌های ویژه بیان شده است، افزود: برخی از کلمات مهم کتاب برای اینکه بیشتر در ذهن بماند به صورت پررنگ نوشته شده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمی یادآور شد: سعی شده است که همه ایده آل های آموزشی در کتاب گنجانده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha