چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
آئین ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س)

ثبت‌نام کلاس‌های زمستانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) از مبتدی تا پیشرفته، برای همه گروه‌های سنی خواهران و برادران به‌صورت حضوری و مجازی آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ثبت‌نام ترم زمستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) برای همه گروه‌های سنی خواهران و برادران از ۱۵ دی‌ماه آغاز شد و تا تکمیل ظرفیت در هر دوره ادامه خواهد داشت.

مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت برنامه‌های متنوع قرآنی و معارفی را در رشته‌های درست‌خوانی و تجوید، قرائت تحقیق و ترتیل، کلاس‌های متنوع حفظ قرآن، تربیت مربی قرانی، مداحی و روضه‌خوانی، احکام شرعی، عقاید اسلامی، شرح صحیفه سجادیه، تلاوت فاطمی و رشته‌های متنوع دیگر برگزار می‌کند.

واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث آموزش‌های خود را به‌صورت برخط (آنلاین)، غیربرخط (ویدئویی) و تلفنی و مطالعاتی در رشته‌های حفظ قرآن و حدیث، مداحی و قرائت قرآن، تربیت مربی قرآن کریم، تربیت فرزند و رشته معارف قرآن و اهل‌بیت (ع) برای رده‌های سنی کودک (۶ سال به بالا)، نوجوان، جوان و بزرگسال ارائه می‌کند.

علاقه‌مندان به آموزش‌های قرآنی و معارفی می‌توانند با مراجعه وبگاه مرکز قرآن و حدیث به نشانی www.Qhkarimeh.ir به‌صورت حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی در کلاس‌های این مرکز ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha