چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تصاویر/نشست هم اندیشی بسیج اساتید با حضور امام جمعه میاندوآب

حوزه/ امام جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه همه باید به وظیفه خود برای حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات عمل کنند، گفت: هرکس هر آنچه در توان دارد باید برای دعوت و حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده امروز در جلسه هم‌اندیشی بسیج اساتید میاندوآب که با موضوع انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس نظر کارشناسان اجتماعی و متخصصان حوزه جهان‌شناسی، دوقطبی و چندقطبی در دنیا تغییریافته و جهان دچار تحولاتی می‌شود.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: اگر تاریخ ۲۰۰ساله دنیا را مطالعه کنیم، می‌بینیم که دنیا در چند مرحله دچار تحول شده و ایران نیز در دوره‌هایی پیش از انقلاب اسلامی از این تحولات دور نمانده است.

وی با اشاره به تحولات دنیا در جنگ جهانی اول و دوم، گفت: حتی برخی اتفاقات در دنیای امروزی مانند نقش انگلیس در اشغال انگلیس و ایجاد رژیم صهیونیستی نیز بی‌تأثیر از آن تحولات نیست.

حسن‌زاده با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، تحولات جدیدی در دنیا شکل گرفت، تصریح کرد: نامه تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف رهبر شوروی سابق و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی یا شرق سابق از این تحولات است.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دوقطبی غرب و شرق با پیروزی انقلاب اسلامی دچار چالش شد، اظهار کرد: بعد از فروپاشی شرق و در ادامه با گسترش قدرت مقاومت در دنیا و جهانی‌شدن گفتمان انقلاب اسلامی، امروز نیز شاهد هستیم که غرب و آمریکا نیز رو به افول و اضمحلال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز در خود آمریکا نیز علیه سیاستمداران این کشور صحبت می‌کنند، افزود: امروز جبهه مقاومت که ریشه و پرچم‌دار آن ایران اسلامی است، جهانی شده و حتی در دل اروپا و آمریکا نیز طرف‌داران آن خودنمایی می‌کنند.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه تقویت جبهه مقاومت وابسته به ایران است، گفت: اگر بخواهیم ایران کشوری تأثیرگذار در همه زمینه‌ها باشد باید ایران از هر لحاظ اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و دفاعی قوی شود.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به نقش انتخابات در ایران قوی، اظهار کرد: ایران قوی در حوزه سیاسی و اجتماعی می‌تواند در انتخابات خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا مشارکت مردم در انتخابات کم‌رنگ باشد، افزود: عدم حضور یا حضور کم‌رنگ در انتخابات در واقع بازی در زمین دشمن بوده و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت مشارکت در انتخابات است.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه همه باید به وظیفه خود برای حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات عمل کنند، گفت: هرکس هر آنچه در توان دارد باید برای دعوت و حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گیرد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مجلس در رأس امور است، تصریح کرد: مجلس از جایگاه و اهمیت بسزایی برخوردار بوده و ریل‌گذار دولت برای حرکت است.

در ادامه این جلسه هر یک از اساتید نکته نظرات خود را در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کیوان پورخلیل IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    سلام من معلولیت اعصاب روان بهزیستی هستم بیماری PD بیماری استرس افسردگی داری کمک مالی می خواهم