چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
طرح رویش کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۲۷ کانون فرهنگی هنری منتخب مساجد استان آمادگی خود را برای اجرای طرح علمی ـ تربیتی «رویش» اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران اردبیل گفت: ۲۷ کانون فرهنگی هنری منتخب مساجد استان آمادگی خود را برای اجرای طرح علمی ـ تربیتی «رویش» اعلام کرده‌اند و تلاش می‌کنیم این طرح در مناطق محروم و کم برخوردار استان برای حمایت از دانش آموزان برگزار شود.

وی با بیان این که این طرح به صورت کاملاً رایگان در مساجد استان اجرا می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند برای تقویت دروس پایه از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند، افزود: این طرح با هدف جذب نوجوانان به مساجد و ارتقای علمی دانش آموزان مقطع ابتدایی با برگزاری کلاس‌های تقویتی درسی و برنامه‌های تربیتی در مساجد منتخب استان اردبیل اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطرنشان کرد: این طرح برای دومین سال پیاپی به همت مدیران کانون‌های مساجد اجرا می‌شود و استقبال دانش‌آموزان از این طرح بسیار خوب است.

وی یادآور شد: در کنار برنامه‌های آموزشی، فعالیت‌های تربیتی متناسب با سنین نوجوانان نیز تدارک دیده شده تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای فرهنگی و تربیتی این قشر باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha