چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر/تجلیل از نخبگان و فضلای حوزه علمیه استان اردبیل

حوزه/ مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل، نخبگان را سرمایه اصلی و بزرگ حوزه های علمیه دانست و بر تعظیم، تکریم و رفع مشکلات این عزیزان، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، با برنامه ریزی مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل، ۱۴ نفر از طلاب و فضلای نخبه استان امروز طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، تجلیل شدند.

در این مراسم، حجت الاسلام علی کریمی، مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل، نخبگان را سرمایه اصلی و بزرگ حوزه های علمیه دانست و بر تعظیم، تکریم و رفع مشکلات این عزیزان، تأکید کرد.

وی افزود: نخبگان حوزه های علمیه، سرمایه های بزرگی برای این نهاد مقدس هستند و باید از آنها به بهترین شکل ممکن حمایت کرد.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل با اشاره به مشکلات موجود برای نخبگان حوزه های علمیه، بر رفع این مشکلات تأکید کرد و گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه استان اردبیل، تمام تلاش خود را برای حمایت از نخبگان حوزه های علمیه انجام خواهد داد.

آقایان سید مهدی رحیمی، سید محمدحسین موسوی، تاج الدین علیزاده، علی محرمی، حامد خلیلی، میلاد کاری، مهدی سعادتی و مهدی آخوندزاده و خانم ها فاطمه اخوان، معصومه قربانی، ناهیده صمدی، نازنین محمدی و فاطمه نوعی طلاب و فضلایی بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است، تجلیل از نخبگان حوزه های علمیه استان اردبیل به صورت دوره ای ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha