پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: برای بزرگداشت شهدای دانش آموز باید کنگره های ملی برگزار و در این راستا آثار کتبی به زبان‌های مختلف دنیا برای آگاهی از مظلومیت ایرانیان در دوران دفاع مقدس در جهان منتشر شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، چهارشنبه شب در همایش بزرگداشت شهادت ۶۸ کودک دانش‌آموز بروجردی که در سینما فلسطین شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی دینی و مردمی است، افزود: راه انقلاب اسلامی راه امام حسین(ع) و مکتب سیدالشهدا(ع) است.

وی با بیان اینکه آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، بیان داشت: باید قدردان خون مطهر شهدا باشیم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه رژیم بعث ۶۸ کودک دانش آموز بروجرد را مظلومانه به شهادت رساند، خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت شهدای دانش آموز باید کنگره های ملی برگزار و در این راستا آثار کتبی به زبان‌های مختلف دنیا برای آگاهی از مظلومیت ایرانیان در دوران دفاع مقدس در جهان منتشر شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد شهرستانی عالم پرور است و در یک برهه زمانی ۷۲ مجتهد در این شهر زندگی می‌کردند، گفت: بروجرد شهر شهیدان و سرداران بزرگ و کودکان دانش‌آموز شهید است، ملتی که کودکان و زنان و مردان آن عاشق شهادت هستند و همواره در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب در صحنه بوده و هستند.

در همایش بزرگداشت شهادت ۶۸ کودک دانش‌آموز گروه سرود ۶۸ نفری دانش‌آموزان دختر مدرسه هاتف بروجرد سرودی را اجرا کردند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha