دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ق

حوزه / حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه امروز مردم غزه پرچمدار حق طلبی در جهان هستند گفت: موضوع مقاومت مردم غزه در برابر این همه جنایات اسرائیل و آمریکا برگرفته از تفکر فرهنگ عاشورایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ابوزید آباد در مصلای این شهر ضمن اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه جاسوسی موساد، این حمله را مقتدرانه، عزتمند، فوری و به هنگام توصیف کرد و گفت: این عملیات سپاه پاسداران در دفاع از امنیت و حقوق ملت بزرگ ایران و انتقام مظلومان حوادث تروریستی بود.

امام جمعه بخش کویرات این عملیات را در امتداد جهاد فی سبیل الله نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحقق پیروزی‌های ارزشمند بر دشمنان و ادامه دهنده راه شهدا دانست و یاد آورشد: حمله موشکی به مقر طراحی عملیات‌های تروریستی موساد را ضربه ‌ای اثرگذار بر دشمن بود.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه عملیات موشکی اخیر، دل خانواده شهدا و مجروحان واقعه تروریستی کرمان را شاد کرد، گفت: رزمندگان آماده به کار موشکی در دفاع از امنیت، عزت و دفاع از مردم و اقتدار ملی ایران اسلامی تردیدی به خود راه نمی‌دهند و به هنگام و به اندازه موقعیت‌های دشمن را به صورت دقیق رصدو مورد هدف قرار می‌دهند.

امام جمعه ابوزید آباد به نام گذاری روز جمعه مقام معظم رهبری به نام غزه در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور اشاره کرد و افزود: حقیقتاً امروز دست خدا در مسئله بین‌المللی غزه قابل مشاهده و نمایان است مردم مظلوم و مقتدر غزه توانستند دنیا را تحت تاثیر مبارزات خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه امروز نگاه دنیا به مردم، مبارزان و گروه مقاومت حماس در غزه می باشدگفت : مردم غزه با ایستادگی خود اسلام را در چشم انسان‌های جستجوگر عالم ترویج و قرآن را محبوب کردند.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: اکنون جریانی که در غزه رخ می‌دهد، ناشی از فرهنگ و مکتب عاشورا و تفکر استکبارستیزی ملت ایران است.

امام جمعه ابوزید آباد در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر مردم در دو دسته حق و باطل قرار گرفته اند، تصریح کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی، شعار مقاومت، دنیا را به دو گروه بزرگ تقسیم کرده و بدین ترتیب گروهی طرفدار آمریکا و اسرائیل و گروه دیگر طرفدار غزه و فلسطین هستند که مرکز طرفداران غزه، ایران و مغز آن نیز مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه امروز مردم غزه پرچمدار حق طلبی در جهان هستند گفت: موضوع مقاومت مردم غزه در برابر این همه جنایات اسرائیل و آمریکا برگرفته از تفکر فرهنگ عاشورایی است.

امام جمعه ابوزید آباد تصریح کرد: امروز همه کشورها به این نتیجه رسیده اند که آمریکا و اسرائیل عامل اصلی ناآرامی‌ها در منطقه و جهان هستند و آمریکا دیگر نمی‌تواند امنیت اسرائیل و دیگر کشورها را تأمین کند.

حجت الاسلام قاسمی زمینه اخراج آمریکا از منطقه را به برکت خون شهدا و خون بهای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی دانست و با بیان اینکه دشمنان انقلاب در حال حاضر با توطئه های مختلف در تلاش هستند که مردم در انتخابات شرکت نکنند خاطرتشان کرد : ملت ایران در جریان باشند امروز اقتدار، عزت و سربلندی ایران به خاطر حضور و مشارکت مردم در صحنه بوده است.

امام جمعه ابوزید آباد یاد آور شد: اگر کسی امروز به عظمت و اقتدار ایران و جهان اسلام علاقه‌مند است، باید در انتخابات مشارکت فعال داشته باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha