جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی نژاد بیان داشت: هر چند در طول سال می بایست جهاد تبیین صورت گیرد ولی ایام دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که با روشنگری و جهاد تبیین برای جوانان امید را در وجود آنها روشن نگه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین جلسه ستاد دهه فجر شهر عالیشهر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر و حجت الاسلام جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و مسئولین ادارات و نهادهای فرهنگی شهر شامگاه دوشنبه در دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه عالیشهر در این جلسه ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جواد (ع) بیان داشت: برگزاری مراسمات ایام الله دهه فجر امسال باید بطور ویژه و با همکاری و هماهنگی همه ادارات و نهاد های فرهنگی با قدرت برگزار شود.

حجت الاسلام حمیدی نژاد افزود: بعد از این همه سال هجمه های سنگین دشمنان علیه فرزندان ما و وارونه جلوه دادن مسائل قبل از انقلاب، نشان از ضعف ما در بیان حقایق و دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: یکی از بهترین کارهایی که می‌توان جهت روشنگری در بین جوانان و نوجوانان صورت گیرد بیان خاطرات قبل از انقلاب توسط بزرگترها و پدرها در خانواده ها، مدارس و مساجد است.

حجت الاسلام حمیدی نژاد در ادامه بیان داشت: هر چند در طول سال می بایست جهاد تبیین صورت گیرد ولی ایام دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که با روشنگری و جهاد تبیین برای جوانان امید را در وجود آنها روشن نگه داریم.

در پایان جلسه حبیب زارع با حکم حجت الاسلام جمالی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عالیشهر منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha