جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه/ حجت‌الاسلام کارگر با اشاره به رشد سیاسی مردم در ۲۰۰ سال اخیر گفت: از دوران مشروطه تا انقلاب اسلامی نقش آفرینی مردم در تبعیت از آموزه های دینی در حوزه سیاسی و اجتماعی بی نظیر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ، صبح امروز در نشست با رأی اولی ها در جزیره خارگ به تبیین جایگاه انتخابات در دوران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: از رهبر جامعه تا روسای قوا و مدیران میانی با واسطه و بدون واسطه توسط مردم انتخاب می شوند.

حجت‌الاسلام کارگر با اشاره به رشد سیاسی مردم در ۲۰۰ سال اخیر گفت: از دوران مشروطه تا انقلاب اسلامی نقش آفرینی مردم در تبعیت از آموزه های دینی در حوزه سیاسی و اجتماعی بی نظیر بوده است.

وی به نقش دشمن در خنثی کردن قدرت مردم اشاره کرد و گفت: همانگونه که تحریم اقتصادی در فضای بین المللی نسبت به جمهوری اسلامی دارند امروز نیز تحریم سیاسی را جهت عدم حضور مردم در انتخابات دارند تا فرصت تغییر از مردم گرفته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خارگ خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: دوران دانش آموزی را همراه با تلاش مضاعف در عرصه علم آموزی و ایجاد مهارت جهت آینده خود و کشور داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha