شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
امام جمعه چالدران

حوزه/ حجت الاسلام محمدزاده با تاکید به این که به هیچ وجه استفاده شخصی از بیت المال جایز نیست، گفت: استفاده از بیت المال مخصوصا از ماشین های اداری جایز نیست باید مسئولینی که بیت المال به عنوان امانت در دست آنهاست رعایت و مواظبت از بیت المال را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده امام جمعه شهرستان چالدران،  امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان که در مسجد جامع چالدران برگزار شد، با تبریک ایام ولادت حضرت علی علیه السلام، اظهار داشت: اعتکاف یک فرصت ایده آل برای زدودن گرد و غبار از درون است و این سنت نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین بعد از انقلاب اسلامی جای خود را در جامعه پیدا کرده است و باید تلاش کنیم بیشتر از این نمود پیدا کند.

وی ادامه داد: یکی ازنشانه های تقوایی سیاسی شناخت دوست و دشمن است و تبیین این مسئله امروز بر عده خواص جامعه می باشد و الحمدلله جوانان بصیر و انقلابی ایران اسلامی دارای تقوای سیاسی هستند و دشمن تلاش دارد با پمپاژ دروغ و شهوت در جامعه جوانان را آلوده کند و این مسئله تکلیف ما را مضاعف می کند.

امام جمعه چالدران افزود: ولایت مداری و باور دینی مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و اینها دو اصل اساسی هستند که هرگاه در کنار هم بودند پیروزی و عزت حاصل شده است، لذا دشمن برای شکست ملت انقلابی ایران بر روی این دو اصل برنامه ریزی کرده تا بر اینها خدشه وارد کند و ما را از مکتب انقلاب و امام و رهبری جدا کند لذا باید آگاه بود و فریب توطئه های دشمنان را نخورد.

وی در ادامه با تاکید به این که به هیچ وجه استفاده شخصی از بیت المال جایز نیست، گفت: استفاده از بیت المال مخصوصا از ماشین های اداری جایز نیست باید مسئولینی که بیت المال به عنوان امانت در دست آنهاست رعایت و مواظبت از بیت المال را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام محمد زاده تاکید کرد: در مواردی مردم از عدم رعایت حقوق بیت المال توسط برخی افراد اندک گلایه کرده و از ما مطالبه می کنند تا نماز جمعه مطرح کنیم لذا باید این موضوع را مسئولین رعایت کنند و باعث اذیت مردم نشوند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha