پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم با گرامیداشت پیش رو بودن ایام دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب و بهار جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه های این هفته با تسلیت رحلت شهادت گونه حضرت زینب کبری (س) گفت: سه ویژگی بسیار مهم حضرت زینب کبری (س) عقلانیت‌، مدیریت و عفت است.

وی با تبریک دهه فجر و ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت امام به مهین گفت: رمز و راز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی وحدت کلمه، مدیریت الهی رهبری، بصیرت و هوشیاری امت بود. ویژگی‌های اصلی این حزب همیشه پیروز، ولایت‌پذیری کامل، معادباوری، حیات توحیدی و تولی و تبری بود و این چهار ویژگی اصلی، همان رمز و راز پیروزی و ظفرمندی همیشگی حزب‌الله است.

خطیب جمعه جم ابراز داشت: دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب و بهار جهاد تبیین است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات می‌تواند به عنوان منشاء بسیاری از موارد مهم مانند، رکن دمکراسی و مردم سالاری، مظهر تأثیرگذاری مردم بر سرنوشت خویش، تجلی اراده مردم در نظارت بر حاکمیت، معنای واقعی حکومت مردم بر مردم، شاهکار تزریق امید به بهبود اوضاع در آینده در کالبد جامعه، تقویت روند مردمی ماندن نظام سیاسی، تثبیت سرمایه اجتماعی نظام، تقویت قدرت اجرایی نظام در تحقق اهداف، و حفظ مجلس به رأس امور به عنوان عصاره فضائل ملت در روند مشارکت حداکثری و شکل‌گیری حماسه حضور باشد.

وی ادامه داد: بنابراین باید پذیرفت که هم انتخابات ذاتا فی نفسه مهم است و هم انتخاب نمایندگان دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی از اهمیت بسزائی برخوردار است و هم تأثیر انتخابات در بازدارندگی دشمنان در مواضع و نقشه‌ها و توطئه‌های خصمانه به اندازه کافی اهمیت انتخابات یازده اسفند ماه امسال را گوشزد می‌کند.

حجت الاسلام محمدی با پرداخت به ایام اعتکاف گفت: اعتکاف فرصت استثنایی تربیت است؛ در اعتکاف امسال حضور گسترده جوانان و نوجوانان را شاهد بودیم و خداوند را از این رشدها شاکریم. سال گذشته ۴۷۰ معتکف داشتیم اما امسال هزار و ۵۰ نفر در ۱۲ مسجد شرکت کردند.

خطیب جمعه جم با بیان اینکه همایش نخستین بانوی اسلام حضرت خدیجه کبری امسال هم برگزار می شود گفت: فراخوان مقالات انجام شده و دبیرخانه الحمدالله فعال است از همه خیرین مبلغین مسئولین شهرستان می خواهم این را مهم بدانند؛ حضرت خدیجه(س) حق بسیار زیادی بر ما دارند، پاس بداریم و همه کمک کنند مثل سال‌های گذشته باشکوه اما گسترده تر برگزار گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha