شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازیگر ایرلندی

حوزه/ "لیام کانینگهام" بازیگر مشهور ایرلندی در تظاهرات اعتراضی علیه تجاوزات مستمر رژیم اسرائیل علیه نوار غزه، شرکت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "لیام کانینگهام" بازیگر مشهور ایرلندی و نقش اول سریال «بازی تاج و تخت» در تظاهرات اعتراضی علیه تجاوزات مستمر رژیم اسرائیل علیه نوار غزه که در مقابل پارلمان ایرلند برگزار شد، شرکت کرد.

کانینگهام در جریان شرکت در تظاهرات همبستگی با فلسطین، یکی از اشعار رفعت العریر شهید فلسطینی را یاد آورد شد که شهادتش به ویژه پس از اتهاماتی مبنی بر کشتن عمدی وی توسط اشغالگران، جنجال بین المللی به وجود آورد.

گزارش دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه تأیید کرد که اشغالگران اسرائیلی در جریان تجاوز به نوار غزه، دانشگاهیان و اساتید دانشگاه‌ها را هدف قرار داده‌اند.

تظاهرکنندگان در مقابل پارلمان ایرلند خواستار آتش بس فوری در نوار غزه و ورود کمک های بشردوستانه شدند.

برای صد و شانزدهمین روز متوالی، رژیم اشغالگر صهیونیستی به عنوان بخشی از جنگ نسل کشی که علیه مردم نوار غزه به راه انداخته، به کشتار مردم ادامه می دهد و خانه های مسکونی و تیم های پزشکی و روزنامه نگاری را هدف قرار می دهد.

مردم نوار غزه در سایه تجاوزات مستمر و بمباران‌های خشونت‌آمیز و مستمر، در بحبوحه آوارگی بیش از ۱.۹ میلیون نفر به اردوگاه ها و مراکز سرپناه با تجهیزات ناکافی، از یک فاجعه انسانی بی‌سابقه رنج می‌برند.

شمار قربانیان تجاوزات مستمر رژیم اسرائیل به نوار غزه تا بیش از ۲۶۴۲۲ شهید، ۶۵۰۸۷ مجروح با جراحات مختلف و همچنین مفقود شدن هزاران نفر در زیر آوارها و تخریب گسترده ساختمان ها و زیرساخت ها افزایش یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha