شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
رضوی

حوزه/ قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز گفت: همزمان با دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خادمیاران کانون‌های تخصصی و محله‌ای رضوی البرز میزهای خدمت تخصصی برپا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، کانون‌های خدمت رضوی استان البرز همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در سطح کانون‌های تخصصی، استانی و محله‌ای برنامه‌های مختلفی را در راستای بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌کنند.

قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: از جمله برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی البرز در ایام بزرگداشت دهه فجر حضور خادمیاران رضوی در نماز جمعه‌های شهرستان کرج و شهرهای استان البرز به همراه برپایی میزخدمت در نماز جمعه شهرهای فردیس،مشکین دشت،نظرآباد و ...است.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی و میثاق با شهدای گمنام گلزار شهدا در سطح مناطق و شهرهای مختلف از جمله گلزار شهدای طالقان انجام می‌شود و کانون تخصصی ایثار و شهادت در این ایام برنامه‌های مختلفی در راستای تکریم خانواده‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌نماید.

تجلیل از خانواده‌های شهدای البرزی و برپایی میزهای خدمت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم در دهه فجر برگزاری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن است و این کانون‌ها در این روز برنامه‌های مختلفی چون ایستگاه صلواتی و موکب‌های سیار دارند افزود : خادمیاران متخصص در کانون‌های سلامت، مشاوره و کانون تخصصی کودکان و نوجوانان در این راهپیمایی حضور پیدا کرده و غرفه‌های خدمت رایگان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای خدمت رسانی به مردم در این راهپیمایی برپا می‌کنند.

مصطفایی با اشاره به سایر برنامه‌های خادمیاران رضوی در شهرستان ساوجبلاغ گفت: بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین ، دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری مسابقه کتابخوانی و مسابقه پیامکی و طرح قرآنی فرشتگان با هدف حفظ سوره فجر از جمله برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در این شهرستان است.

تشریح برنامه های کانون‌های خدمت رضوی استان البرز در دهه فجر

برپایی اردوی جهادی سلامت

وی به معرفی برخی از برنامه‌های مناطق مختلف شهرستان کرج که از سوی کانون‌های تخصصی برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر برپایی اردوی جهادی سلامت در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منطقه شش کرج در روز بیست بهمن ماه است که خادمیاران در حوزه تخصصی سلامت به مخاطبان با نیت خوشنودی امام رئوف خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز در خصوص معرفی تعدادی از برنامه‌های فرهنگی شهرستان محمد شهر گفت: خادمیاران رضوی این شهرستان همزمان با دهه فجر با کاور رسمی در برنامه زنگ انقلاب مشارکت می‌کنند و برگزاری مسابقه حکمتهای نهج البلاغه ویژه خواهران خادمیار و اعزام کاروان زیارتی حرم مطهر امام خمینی (ره)، اهدای ۳جهیزیه به خانواده‌های کم برخوردار، دیدار باخانوده معظم شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی و برپایی غرفه ویژه کودکان ونوجوانان همزمان با دهه فجر با حضور خادمیاران این شهر اجرا می شود.

وی به معرفی برخی از برنامه‌های بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فردیس اشاره کرد و گفت: اکران فیلم سینمایی برای کودکان در مسجد جامع شهر، تهیه و نصب پوسترهای مربوط به دستاوردهای انقلاب در مسجدجامع به همراه پخش کلیپ های کوتاه در خصوص دستاوردهای انقلاب (در راستای تحقق امر مهم جهاد تبین)، برگزاری چهارشنبه رضوی و برپایی موکب در نماز جمعه در این شهرستان انجام می‌شود.

این مسئول با معرفی سرفصل‌های برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ماهدشت گفت: اعزام ۱۱۰ نفر از بانوان به مشهد مقدس، زیارت حرم مطهر امام خمینی(ره) ، تجلیل از خانواده شهدای شهرستان و غبارروبی مزار شهدا در این ایام با همکاری خادمیاران و کانون‌های خدمت رضوی در ماهدشت انجام می شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز در پایان گفت: کانون تخصصی قرآن در ایام دهه فجر در سطح استان البرز کرسی های تلاوت قرآن را برگزار می‌کند و کانون تخصصی تبلیغ دینی برنامه‌های سخنرانی مذهبی و مداحی را در جشن‌های دهه فجر استان اجرا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha