دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
ولی پور

حوزه/معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری نشست های انقلاب و انتخابات در مدارس علمیه این اًستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور،معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت:در این ایام مبلغان حوزه و دانشگاه با حضور در برنامه های ایام الله دهه فجر در راستای تبلیغ،تبیین و تشریح دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

وی بیان داشت:در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مبلغان با حضور در مدارس،دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تلاش می کنند تا نشست هایی با محوریت انقلاب و انتخابات را برای نسل جوان جامعه برگزار کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه محورهای تبلیغی ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو در اختیار مبلغان و فعالان دینی قرار گرفته است،خاطر نشان کرد:مبلغان با حضور در مناطق مختلف و محافل گوناگون لرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی توان تبلیغی خود را به کار خواهند گرفت.
حجت الاسلام ولی پور از اعزام طلاب و روحانیون حوزه علمیه لرستان به مناطق مختلف این استان به مدت ۱۰ روز خبر داد و گفت:مبلغان در این ایام علاوه بر برگزاری جشن های مردمی ایام الله دهه فجر مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز دعوت می کنند.
وی در پایان برگزاری طرح نسیم رحمت در مساجد و مدارس،برگزاری مسابقه کتاب خوانی ،برگزاری مسابقه منشور روحانیت در بین طلاب مدارس ،روایتگری انقلاب اسلامی در مدارس آموزش و پرورش و مدارس علمیه و برگزاری نشست های تبلیغی، تبیین جایگاه مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات را از جمله برنامه های محوری حوزه علمیه لرستان در ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha