یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان اشاره کرد: وارد یکصد و هفدهمین روز تجاوزات صهیونیست‌ها به غزه شده‌ایم و این دشمن خودکامه به حملات خود به غیرنظامیان ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای در پی نشست هیئت اداری خود اشاره کرد: وارد یکصد و هفدهمین روز تجاوزات صهیونیست‌ها به غزه شده‌ایم و این دشمن خودکامه به حملات خود به غیرنظامیان، بمباران خانه‌های مردم، بیمارستان‌ها و عبادتگاه ها و به خطر انداختن جان مردم ادامه می‌دهد.

تجمع علما افزود: رژیم اسرائیل از ورود به هر مذاکرات که به پایان این واقعیت فاجعه بار منجر شود خودداری می کند و با این حال از شکست به شکست بزرگتر می رود و با بمباران، جان زندانیان را در معرض خطر مرگ قرار می دهد و به درخواست خانواده هایشان مبنی بر مذاکره برای آزادی آنها توجهی نمی کند.

این تجمع ادامه داد: تجاوز مستمر به غزه به نقطه ای رسیده است که دشمن صهیونیستی نمی تواند به دستاورد بزرگی دست یابد و بتواند از آن برای اعلام آتش بس استفاده کند و این دشمن نمی تواند با آتش بس مستمر، دائمی و نهایی موافقت کند، زیرا این به این معناست که این رژیم جنایتکار مورد مجازات خواهد گرفت و مسئول این ضایعه بزرگ و شکست وحشتناک خواهد بود و منجر به زندانی شدن بنیامین نتانیاهو می شود.

تجمع علمای مسلمان خاطرنشان کرد: علیرغم همه تلاش‌های ایالات متحده آمریکا با همکاری انگلیس، فرانسه، مصر و قطر برای خروج قابل قبول رژیم صهیونیستی از بحران، بنیامین نتانیاهو همچنان بر ادامه جنگی که افق و پایانی ندارد، اصرار دارد.

تجمع علما در ادامه بیان داشت: این لزوماً بدان معنی است که اگر این رژیم اشغالگر به همین منوال به تجاوز خود ادامه دهد، موضوع با نابودی این رژیم خاتمه می یابد، به خصوص که اکنون نه تنها با مقاومت در غزه می جنگد، بلکه در حال مبارزه با یک محور کامل است که در آن مبارزه، محور شرارت صهیونیستی-آمریکایی در معرض خطراتی است که چه در یمن، چه در عراق و چه در سوریه نمی تواند آنها را تحمل کند.

تجمع علمای مسلمان لبنان به قهرمانان مقاومت فلسطین به خاطر استقامت شگفت انگیزشان در یکصد و هفدهمین روز و به خاطر وارد کردن خسارت های بزرگ به دشمن صهیونیستی که طاقت آن را ندارد، درود می فرستاد و گفت: رژیم اسرائیل نمی تواند به جنگی که نتیجه ای ندارد، ادامه دهد و تنها با شکست می تواند از آن بیرون بیاید، به ویژه که با استواری شگفت انگیز و قهرمانانه مقاومت در غزه مواجه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha