شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
ساوه

حوزه/مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه گفت : یکی از امتیازات ویژه انقلاب اسلامی، اطاعت پذیری عموم مردم از رهبری دینی است که در هیچ دوره تاریخی در صدر اسلام مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت دهه فرخنده فجر و آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ نشست بصیرتی با حضور زهرا مدنی مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه برگزار شد.

در این مراسم خانم مدنی ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع)، با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر، قرن جدید را قرن غلبه دین بر غرب نامید و اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران از وقایع بزرگ قرن حاضر است و تاثیر آن در افول آمریکا به عنوان ابرقدرت جهانی، بسیار مهم است.

وی به بیان فرصت‌ها و تهدیدهای این انقلاب پرداخت و گفت: فرصت‌های انقلاب همان کسب افتخارات علمی و صنعتی در عرصه نظامی و پزشکی، گسترش قدرت بین المللی با توسعه ارتباطات است و گسترش قدرت ایران تا مرز اسرائیل غاصب جنبه تهدیدی انقلاب اسلامی در برابر ظلم کشورهای استعماری می‌باشد.

مدنی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در این مسیر ۴۴ ساله خود، دچار انواع هجمه‌ها و تهدیدها از جمله جنگ نظامی، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و جنگ اقتصادی شده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه با استناد به تاریخ اسلام، ابراز کرد: اقتضای امامت و حکومت امام حسین(ع) در احیای دین، جنگ بود و اقتضای امام حسن(ع) صلح و اقتضای جمهوری اسلامی ایران با بینش روشن رهبری، مقاومت است که یکی از امتیازات ویژه این انقلاب، اطاعت پذیری عموم مردم از رهبری دینی است که در هیچ دوره تاریخی در صدر اسلام مشاهده نشده است.

وی، با مخاطب قرار دادن طلاب حوزه علمیه، یادآور شد: وظیفه ما در این مقاومت، اولا اطاعت از خط فکری رهبری و روشنگری برای عموم و ثانیا ارتقای علمی در همه عرصه هاست، چه علمی، چه صنعتی و چه دینی، که همه آنها در دامان اهل بیت(ع)، قابل دریافت است.

در پایان این نشست با اهدای کتاب " کلید رستگار" از کلیه طلاب حاضر در جلسه تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha