جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
یس

حوزه / محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) با شرکت در مراسم عزا و سوگواری که توسط هیئات و تشکل‌های مذهبی با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در پارک آیت‌اله مدنی(ره) برگزار شد، به عزاداری و سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) با شرکت در مراسم عزا و سوگواری که توسط هیئات و تشکل‌های مذهبی با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در پارک آیت‌اله مدنی(ره) برگزار شد، به عزاداری و سوگواری پرداختند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در رابطه با این مراسم گفت: همزمان با شام شهادت باب الحوائج، برای نخستین بار مراسم عزا و سوگواری امام موسی کاظم(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در پای چایخانه امام رضا(ع) برگزار شد و هیئات با برپایی مواکب از عزاداران پذیرایی کردند.

محمدعلی فرجی با تاکید بر پاسداشت حرمت اهل بیت(ع) و تعظیم شعائر اسلامی و ناب شیعه اظهار داشت: این مراسم قبل از نماز مغرب و عشاء شروع شد و مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با مدیحه سرایی و ذکر مصیبت فضای مراسم را معنویتی دو چندان بخشیدند و مرغ دل را به سوی حرم باب الحوائج روانه کردند.

وی اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی یاوران حضرت مهدی(عج)، حضرت ابوالفضل کوی قدمگاه، حضرت موسی بن جعفر(ع) میانچال، موکب وارثان شهید اردهال فین، موکب ولی بن موسی(ع) راوند، هیئت ورزشی اسکیت و هیئت رهروان عترت(ع) با حضور در این برنامه تلاش کردند تا ضمن عزاداری و پذیرایی نام خود را در خدمتگزاری به عزاداران باب الحوائج ماندگار کنند.

انتهای پیام./

عزاداری هیئات و تشکل‌های مذهبی پای چایخانه امام رضا(ع) در کاشان

عزاداری هیئات و تشکل‌های مذهبی پای چایخانه امام رضا(ع) در کاشان

عزاداری هیئات و تشکل‌های مذهبی پای چایخانه امام رضا(ع) در کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha